film

POM Wonderful prezentuje: Najlepiej sprzedany film

The Greatest Movie Ever Sold
2011
1h 30m
6,6 1 695
ocen
6,6 10 1 1695
7,5 4
oceny krytyków
Mistrz prowokacji Morgan Spurlock, z przewrotną perfekcją, przedstawia świat product placement, marketingu i reklamy, kręcąc film sfinansowany w całości przez product... Zobacz pełny opis

Ten film nie ma jeszcze zarysu fabuły.
POM Wonderful prezentuje: Najlepiej sprzedany film zobacz gdzie obejrzeć online

reżyseria

scenariusz

gatunek

produkcja

premiera

nagrody

BRAND New Day
To nie tyle dokument co komedia dokumentalna, dla twórcy ważniejsza od wartości edukacyjnej jest umiejętność... ... czytaj więcej

Mistrz prowokacji Morgan Spurlock, z przewrotną perfekcją, przedstawia świat product placement, marketingu i reklamy, kręcąc film sfinansowany w całości przez product placement, marketing i reklamę. Żyjemy w świecie, w którym nie da się przejść przez ulicę, żeby ktoś nie spróbował nam czegoś sprzedać. Posługując się awangardowymi środkamiMistrz prowokacji Morgan Spurlock, z przewrotną perfekcją, przedstawia świat product placement, marketingu i reklamy, kręcąc film sfinansowany w całości przez product placement, marketing i reklamę. Żyjemy w świecie, w którym nie da się przejść przez ulicę, żeby ktoś nie spróbował nam czegoś sprzedać. Posługując się awangardowymi środkami komizmu i totalnej samoeksploatacji, Spurlock analizuje świat reklamy i marketingu używając swojej osobistej uczciwości jako waluty, żeby sprzedać się temu, kto oferuje najwięcej. Ironiczny, zabawny, przewrotny i inteligentny film obnaża naszą obrandowaną przyszłość.

studio
Snoot Entertainment / Warrior Poets
tytuł oryg.
The Greatest Movie Ever Sold
inne tytuły
POM Wonderful Presents: The Greatest Movie Ever Sold (pełny tytuł) USA
więcej
Od najlepszych
  • Od najnowszych
  • Od najlepszych

3/10

ocenił(a) film na 3

Nie dowiedziałem się z tego filmu nic czego już się dawno nie domyśliłem...

Ani to smieszne, ani odkrywcze , ani ciekawe. Po filmie pomyslalem tylko by autor oddał mi 1,5h zycia. Chyba tylko on i te nędzne marki chciały na tym zarobic. Film zupełnie bez sensu.

Przede wszystkim jakie są korzyści dla sponsora z lokowania produktów w filmach???

Naciągane 6

ocenił(a) film na 6

Spodziewałem sie czegos lepszego.. Niczym mnie nie zaskoczył, co najwyzej neuromarketingiem.. Reszte widze na co dzien w telewizji, na miescie jak i w internecie.. Ale jak najbardziej szacunek dla Morgana za świetną indywidualną organizacje.
Ja osobiscie nie wsadziłbym w to pieniędzy.. ;o

Jak sądzicie, dlaczego?
Jeśli rozmowa wyglądała (w co wątpię) tylko tak jak przez telefon to uważam, iż mogło to być tak...

Ktoś nie do końca świadom tego co się wokół niego dzieje, zgodził się, akceptując tym samym formę reklamy. Filmu nie widział, gdzie okazało się, że autor w zasadzie wyśmiał tę markę. Co...

Pobierz aplikację Filmwebu!

Odkryj świat filmu w zasięgu Twojej ręki! Oglądaj, oceniaj i dziel się swoimi ulubionymi produkcjami z przyjaciółmi.
phones