Tak jak w temacie. Po takiej sobie części 3,4 i TRAGICZNEJ 5 (którą do tej pory uważam za
najgorszą, ale jeszcze nie oglądałem 3d, więc spodziewam się, że 5 awansuje) 6 jest baaardzo
dobra, Zarówno historyjka o firmie ubezpieczeniowej, jak i same powiązania między bohaterami i
pomysł z tym, żeby ten szef decydował o życiu innych super ! I gra aktorska nie jest już taka denna
jak w 5...
Zgadzam się jak najbardziej z Twoją opinią. Ta część ma ręce i nogi tak jak pierwsza część. Chociaż w przypadku tego filmu mówienie o rękach i nogach może przywoływać pewne niemiłe skojarzenia z fabułą hehe ;D Zdecydowanie 6-tka spaja fajnie pozostałe części i w przeciwieństwie np do 4, którą uważam za najsłabszą, jest do ogarnięcia.
W 100% się z tobą zgadzam. 1 i 2 to bardzo dobre filmy, 3 i 4 średnie, 5 tak jak ty napisałeś, bo była po prostu NUDNA, ale 6 część jest tak dobra jak 1 i 2. A o 7 części wolę nawet nie wspominać...
tez uwazam ze genialnie złaczyli te wszsytkie wydarzenia, zgadzam sie ze czesc 5 to nieporozumienie ale reszta była ok :D
Ogólnie wszystkie Piły bardzo fajnie łączą się ze sobą. Jednak poza tymi nawiązaniami do poprzednich części i pokazywanie ich "od kuchni", to akcja rozgrywająca się w teraźniejszości jest dla mnie beznadziejna... Niemniej jednak szóstka też mi lepiej podeszła do gustu od dwóch poprzedniczek.