Obejrzałem 5 części i oceniłem je tak:
1 część-8
2 część-7
3 część-6
4 część-5
5 część-6
A jak u Was ? Ogólnie tylko 1 była ciekawa, następne części to tylko ciągnięcie fabuły która mi się
nie podobała, i nowe pomysły na maszyny ''śmierci'', niektóre były fajne. Nie jestem pewien, ale
pewnie gdybym teraz obejrzał znów wszystkie części piły to pewnie obniżyłbym oceny wszystkim
oprócz 1 części ;p
Ja obejrzałem wszystkie i oceniam je tak:
1. część - 8 (najlepsza!)
2. część - 7
3. część - 7
4. część - 6
5. część - 6
6. część - 7 (zaskakująco dobra po przeciętnych poprzednikach)
7. część - 5 (dałbym 4, ale +1 za zakończenie, którego się nie spodziewałem)
Wg. mnie najlepsza część to II, a zaraz potem I
1 część - 9
2 część - 9 ( najlepsza )
3 część - 7
4 część - 8
5 część - 8
6 część - 8
7 część - 7 ( zakończenie mnie rozbija ;/ )
Moje oceny zaś wyglądają tak:
1 część - 10/10
2 część - 7/10
3 część - 8/10
4 część - 5/10
5 część - 6/10
6 część - 7/10
7 część - 2/10 - totalny syf!
W 2017 roku ma wyjść część ósma i mam nadzieję, że nie obejrzę takiej porażki jakim była ostatnia część.