PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=777355}
5,3 5 039
ocen
5,3 10 1 5039
Popek za życia
powrót do forum filmu Popek za życia

Czytając komentarze mam wrażenie, że większość widzów nie zrozumiała filmu. Nie mam zamiaru wyjaśniać "co autor miał na myśli", ale powinniśmy oceniać film, a nie Popka. Nie jestem fanem muzyki tego typu, jego muzyki, a tym bardziej nie jestem fanem samego Popka, ale z pełną odpowiedzialnością muszę stwierdzić, że jest on postacią niezwykle ciekawą. Jest ukazana geneza jego życiowych wyborów i wyjście z tego bagna. Film jest próbą wejścia w jego popieprzoną psychikę i zrozumienia jego dwojakiej natury i chociaż mogło być o wiele lepiej, to jednak się trochę udaje.
Tak na marginesie, PS itp.:
W branży rozrywkowej jest wiele postaci bardziej popieprzonych i uwielbianych przez ludzi krytykujących Popka. Przykładem jest Ozzy Osbourne, którego jestem fanem, czytałem biografię, byłem na koncercie.
Apel na sam koniec - Wyluzujcie. Mniej hejtowania, więcej zrozumienia :)

Jeffrey

Zgadzam się. Ludzie nie zrozumieli filmu i wstawiają oceny 1/10 za to, że nie lubią artysty. Ocenili osobę, a nie film, który jest całkiem porządny. Samo "wejście w psychikę" wyszło twórcom naprawdę dobrze. Kilka scen również było naprawdę ciekawych, a nawet mną niesamowicie wstrząsnęły (UWAGA!SPOLIER!) np. scena w której Popek opowiadał o tym jak wyjechał do Holandii i połowę wyjazdu przespał [będąc w śpiączce po przedawkowaniu narkotyków i wpadnięciu do rzeki (Koniec Spoilera)] . Ode mnie to również 7 punktów na 10.

ocenił(a) film na 1
Maksymilian_G