na pewno Czas Zabijania
Zaklinacz deszczu
Filadelfia
Morderstwo pierwszego stopnia
Słaby punkt
Dwunastu gniewnych ludzi
...I sprawiedliwość dla wszystkich
Każdy z tych filmów polecam baaardzo :)
Dzięki! "Czas zabijania", "Filadelfia" i "Dwunastu Gniewnych ludzi" faktycznie rewelacyjne filmy, resztę wpisuję na listę :)
ja ze swojej strony polecam:
"Klient" (1994)
"Sprawa Kramerów" (1979)
"Zabić drozda" (1962)
"Podejrzany" (1987)
Zdecydowanie najlepsze to "Morderstwo Pierwszego Stopnia" , "Lęk Pierwotny" a tak z innej półki "People vs Larry Flynt" .
ja bym polecił 'Sędzia'' z Robertem Downeyem jr. - też lubię filmy prawnicze i już kilka zobaczyłem z tu polecanych, są świetne dzięki !!