Tzn. akcja skupia się na jakimś złoczyńcy, który okazuje się geniuszem, i na kimś kto próbuje go przejrzeć. Chodzi mi właśnie o filmy typu law abiding citizen, milczenie owiec, czerwony smok.
to zupełnie inna tematyka, a pb wcale taki dobry nie jest. Po w miarę dobrym początku strasznie się pierdzieli i jest naciągane.
możesz też zobaczyć Notes Śmierci (Death Note), ale film jest gorszy według mnie od pierwowzoru i anime.
Widziałem wszystkie twoje posty do tego filmu i strasznie mnie to wkurwia.
Nazwijmy rzeczy po imieniu, jeśli nie lubisz tego filmu to ok, ale nie wpierdalaj się wszędzie gdzie Cie nie chcą...
Po co te zgryźliwe posty? Nie masz co zrobić z czasem?
Jest miliard i więcej filmów, a ty najwyraźniej masz do tego jakiś uraz.. Może kompleksy w stosunku do kogoś w filmie, któraś aktorka miała ładniejsze nogi?
Po prostu czepiasz się a powinnaś już dawno odpuścić.
Święte słowa, laska sie czepiła tego całkiem dobrego filmu i szczeka w każdym poście na jego temat,że stek był za słony,że tunel kopał łyżeczką a teraz z McGywerem wyskoczyła.Pewnie to jakies zakompleksione straszydlo,a tu anonimowo z ładnym zdjeciem czuje że bulwersuje cały świat.
Nie denerwuj się, bo ci żyłka w 4 literkach pęknie. :)
To jest forum internetowe i widzisz działa to w ten sposób, że mogę pisać nawet tam gdzie mnie nie chcą. :) A ty możesz mi tylko i wyłącznie naskoczyć... chociaż w sumie nawet tego nie możesz. ;)
jesteś trollem niczym więcej :) trolle nie mają prawa do opinii dlatego nikt nie bierze twojego zdania na poważnie, nie maja nawet swojego życia skoro wchodzą na fora filmów których nie lubią i zasypują je pseudośmiesznymi odzywkami
No i co, że nikt Ci nie zabroni to logiczne, ale na jaki chuj tak sie spinać i płakać, że jakiś film jest be? Dorośnij
I kto to pisze? Sam dorośnij, krytyka filmu to jeszcze nie spinanie się i nie płacze.
Nie wiesz co to jest krytyka? Zajrzyj do słownika.
No niestety muszę przyznać 100% racji. Jak mi się jakiś film nie podoba, to nie wchodzę na forum tylko po to, żeby denerwować ludzi, którym film odpowiada; a to już się stało chyba jakąś chorobą. Nie mogę tego zrozumieć.
Ja z kolei poszukuje filmow z pulapkami,dziwnymi urzadzeniami do tortur,z klaustrofobicznymi pomieszczeniami,o szalonych konstruktorach w zlym tego slowa znaczeniu. Bede wdzieczny za kilka tytulow.Moja lista filmow tego typu: cala seria Pily(1-6-3-4-2-5 w takiej kolejnosci), Horseman, Waz, Se7en, Killing Room, Wizard of gore, Last house on the left.
Jeżeli chodzi o samą tematykę zemsty, to ja zdecydowanie polecam, dość mało znany film z Kevinem Beconem "Death Sentence"...rewelacja
Święta prawda. Również polecam Cube i tylko Cube (Cube Zero cieniutki, Cube 2 - niektóre motywy nawet interesujące, ale przy jedynce wymięka).
Jak to obejrzałem, to od razu skojarzył mi się "Sztorm stulecia", choć to chyba zły przykład :)
co do powyższego komentarza zaintrygowałeś mnie tym filmem ten mi się podobał może i można mieć coś do życzenia albo nie ale nic nie zmieni faktu że film jest dobry a co do powyższych komentarzy to nie będę eis wypowiadał bo im częściej czytam coś o filmie tym bardziej odechciewa mi się je oglądać i robi mi się żal większości idiotów którzy niszczą ten serwer
Obejrzałem dzisiaj. Po tym jak zarekomendowałeś. Niestety to jest zupełnie inny film niż Prawo Zemsty. Faktycznie trochę Siedem trochę Człowiek w ogniu (przemiana bohatera). Ale ogólnie bardzo długi i trochę naciągany. Ja lubię czasami jak film stara się wzbudzić w widzu poczucie zemsty a później na ekranie zostaje ona wypełniona(Tarantino często tak robi). I nastawiłem się też przy tym filmie na coś takiego. A tu była zemsta w stylu Siedem, że niby była ale widz odchodzi niezaspokojony. Nie wiem może źle się nastawiłem liczyłem troszkę na sieczkę zemstę i mściciela geniusza(taki jest temat tego wątku!). Prawo zemsty w kategorii Zemsta + zapłata jest zdecydowanie nr jeden(pewnie z powodu pierwszych scen). Później Człowiek w ogniu. Następnie może Tarantino już trochę w krzywym zwierciadle. Chaser... dobry ale inna kategoria.
Co do samej zemsty to tak jak pisali we wcześniejszych postach dobry jest film Death sentence z Baconem - może nie mściciel geniusz ale na pewno mściciel Nasuwa mi się też skojarzenie z filmem Oldboy- co prawda jeszcze go nie oglądałem -jak zobaczę to ocenię ale sądząc po opisie będzie coś o zemście Nie oglądałem też filmu Nieodwracalne -http://nieodwracalne.filmweb.pl/ ale też traktuje o zemście
O dobrze że wspominasz. O Nieodwracalnym. Zemsta "zbudowana" bardzo... że tak powiem... intensywnie. Ale znów nie wypełniona :( Oczywiście w kategorii takich moralnych przemyśleń film bardzo mocny i wstrząsający. Ale w kategorii... takiej trochę hedonistycznej na jaką miewam ostatnio ochotę (zemsta + zapłata) to określiłbym ten film jako CEGŁA. Ale jak oglądałem Nieodwracalne to bardzo mi się podobało (o ile może się ten film w ogóle "podobać"). Teraz mam sesje i chce oglądać odmóżdżoną sieczkę a nie cegły :P