KULT - tylko dla wtejemniczonych. dla reszty 7/10. W kazdym razie warto zobaczyc.
Moim zdaniem każda wersja Punishera jest fajna i dobra ,a tą lubię najbardziej .Ma coś w sobie fajnego i klimatycznego
Każda wersja jest opowiedziana na swój własny, specyficzny sposób i to powoduje, że każda z nich jest interesująca oraz wciągająca. Jednak memu sercu jest najbliższy Punisher z 1989 roku.
Fani Lundgrena zawsze bedą mówić że ta jest najlepsza ,dla mnie ona jest na drugim miejscu .
Trafiłeś w sedno chyba ;-) Lundgren potrafi przyciągać, zwłaszcza kobiece spojrzenia ;-)
Ja pamietam jak byłem małym dzieckiem ,no raczej nastolatkiem to poznałem Lundgrena w takich obrazach jak Rocky 4 i Uniwersalny Żołnierz. I muszę powiedzieć że na początku Dolph mnie przerażał ,był zimny ,ostry ,twardy ,złowrogi , ostry głos itp Na początku nie byłem na tak jeśli chodzi o Dolpha ,ale po jakimś czasie zobaczyłem z nim film ,,Ostry Poker w Małym Tokio ,, i bardzo polubiłem ten film jak i Dolpha .Potem zaczełem ogladać jego kolejne filmy ,zbierać o nim ciekawe artykuły prasowe ,plakaty itp
Mroczny Aniol ciekawszy, bo pewnie wątek sci-fi był i dlatego tak. Akcja + sci-fi daje świetny film typu Terminator.
Czerwony skorpion to już taki w podobie wojennego filmu. Również świetny i wysoko oceniany przeze mnie. Nie ma to jak stare hiciory z vhs-ów. Takie nigdy się nie znudzą i zawsze bedą świetne.