Nie oglądalem wszystkich filmow-etiud bo mnie najzwyczajniej w świecie nudzily.Najbardziej podobała mi sie "Benzyna" Bajona i piekne slowa Stuhra o nadzieji.Dorocinski troche zanizyl poziom moim zdaniem ale i tak calkiem dobry film.Drugi to Szumowska z Mają Ostaszewską,uwielbiam jej glos i urodę.