Nie wiem jak wy, ale według mnie DREAMWORKS robi świetne animacje... Mogę to stwierdzić po
takich animacjach jak: właśnie STRAŻNICY MARZEŃ, MADAGASKARZE, SHREKU, JAK WYTRESOWAĆ
SMOKA, PINGWINACH Z MADAGASKARU itp:. Poprostu DREAMWORKS rozwala system! Oby nadal
tak tworzyli ŻYCZĘ IM TEGO!
Powiem tak Od czasu ,,Jak wytresować smoka" mają bardzo dobrą passę. Nawet jak robią kontynuacje to o dziwo pod rozrywka czytaj Madagaskar przekazują coś co dawno gdzieś zgubił Disney a niedawno pokazywał pixar w swoich bajkach a wcześniej im się to nie udawało. Ujmę to tak ,, jak wytresować smoka" jest dla DREAMWORKS tym czym był Król Lew dla Disney'a mam tylko nadzieje że
po 1 nie zepsują tego
po 2 gdy będą robić sequel ,,smoka" , nie zniszczą pierwowzoru kiepską kontynuacją
No też im tego życzę, a Strażnicy Marzeń też byli fantastyczni. Ale ja wolę MADAGASKAR od JAK WYTRESOWAĆ SMOKA (przez Króla Juliana -:)
póki co robią serial Dragons: Riders of The Berk. Poziom animacji ten sam, choć fabuła odcinków wg mojej opinii skierowana do młodszego widza niż pierwowzór kinowy. Ale rozwinięto wątek pozostałych smoków, wizualnie prezentują się jakby o 10% lepiej, pojawiły się także nowe. No i Toothless jak zwykle mega słodki ;)
DreamWorks to moja ulubiona wytwórnia. Jakoś nigdy nie przepadałam za Disney'em, a tym bardziej Pixarem.
Dreamworks się rozwija w przeciwieństwie do Disneya i Pixara. Jak wytresować smoka uważam za film bardzo dobry, ale bardziej niż fabułę doceniłam ścieżkę dźwiękową (która jest wybitna ot co.). Madagaskar nigdy mnie nie śmieszył. Natomiast Megamocny i Strażnicy marzeń to zdecydowanie świetne filmy, które świadczą o coraz lepszych pomysłach studia! Disney, który spoczął na laurach i Pixar ze swoimi "odgrzewanymi kotletami" muszą się mieć na baczności ^^
A ja muszę przyznać ze uwielbiam Disney'a, co prawda wolę dzieła tworzone przez samo studio Disney niż Disney i Pixar jako jedność. Uważam ze Bajki Disney'a w większości przypadkach nie odstają wiele a niektóre prawie w ogóle od tych które tworzyli kiedyś. Co prawda zmienili trochę styl jednak bajki wciąż mają dobre a nawet bardzo dobre, oczywiście dla mnie :) Jak już kiedyś wspominałam gdzieś w jednym z moich postów to nie Disney się zmienił ale ludzie którzy dorośli i zaczęli inaczej na to wszystko patrzeć. Ale co do DreamWorks również lubie to studio, tworzy bajki bardzo dobre ale Madagaskar czy pingwiny z Madagaskaru? Jak dla mnie nic ciekawego. Shrek dwie pierwsze części uwielbiam, Jak wytresować smoka bardzo fajna i przyjemna bajka, na pewno lepsza od Madagaskaru. I wydaje mi się że z tych wszystkich dzieł jakie udało mi się obejrzeć ze studia DeamWorks to Strażnicy Marzeń wypadają na miejscu pierwszym pod względem fabularnym, muzyki i animacji. :)
ROTG pod względem animacji bije swoich poprzedników. Mimika, ruchy ciała, DETALE DETALE DETALE. http://theinsanityofamanatee.tumblr.com/post/38230882539/can-we-just-take-a-mome nt-to-appreciate-jack-frosts - tu widać jak wiele pracy włożono w urzeczywistnienie bohatera. Oraz filmik od twórców - http://riseoftheguardians.tumblr.com/post/36098853601/the-making-of-jack-frost-h d
Jak wytresować smoka, lubię za oryginalność, za muzykę i kreację bohaterów, za emocje ;). Animacja momentami mogłaby być lepsza (więcej detali).
Megamind - uwielbiam, widziałam już chyba z 5 razy. Zabawny, z przesłaniem, niestandardowe spojrzenie na motyw superbohatera jak i poszukiwania celu w życiu/swojego miejsca.
ROTG - za to wszystko co w wyżej wymienionych filmach + magia dzieciństwa.
Lubię produkcje zarówno Pixar'a, Disney'a (no może poza Madagaskarem -_-). Ale faktycznie Dreamworks ma nieszablonowe pomysły, i dzięki temu wybija się na pierwsze miejsce. :)
tak jak nie przepadam za Madaskarem (jakoś mnie nie śmieszy) to przyznam, że Strażnicy stali się dla mnie tak samo świetni jak Piękna i Bestia z Disney'a (od dziecka mam do niej słabość :) ). P.S. Jack Frost vs Wielkanocy Zając po prostu bomba :) Polecam każdemu.
Mnie się podobają wszystkie animacje z DREAMWORKSA od 2005r. co wtedy szczerze mówiąc zaczołem je oglądać :-D
taka jest prawda ,nic z nią nie zrobimy DISNEY jest tysiąc razy gorszy od DREAMWORKS'A .Nie pamiętam żeby Disney stworzył jakieś udane animacje ostatnio ale jeśli już to niezłe.Trzymam kciuki nadal za Dreamworks żeby się nie stoczyli i szli dalej w tym samym kierunku jakim idą teraz.:)
Także tak im życzę ;D. Era Disneya skończyła się gdzieś w 2005 roku. Teraz wychodzą u nich animacje 1-2 na rok, które są naprawdę dobre. Najlepsza (wg. mnie) animacja Disneya w tamtym roku to: Frankenweenie, z czego DREAMWORKS miał ich dwie: MADAGASKAR 3 i właśnie STRAŻNICY MARZEŃ...
Nom prawda...szkoda ze to koniec Disneya :/ ale mamy zaaarabistego nastepce ;) kung fu panda 3 i madagaskar 4 wychodza mniej wiecej w tym samym roku (czyt.za rok)