PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=34273}

Super zioło

How High
6,9 85 119
ocen
6,9 10 1 85119
4,3 9
ocen krytyków
Super zioło
powrót do forum filmu Super zioło


Witam wszystkich fanów podobnych filmów. Mam ochotę oglądnąć sobie jakieś podobne filmy, co możecie polecić? Z podobnych filmów oglądałem tylko pierwszą część Harolda i Kumara, oraz How High(Super Zioło), także jak widać jestem nowicjuszem, co polecacie? Zwykłe, niewymagające wysiłku umysłowego produkcje...
Z góry dzięki za wszelkie propozycje.
Pozdro

ocenił(a) film na 8
davidek1989

pierwsze co mi wpadło do głowy to Babci synek...
ja też bym sobie oglądnął jeszcze jakiś podobny film to How High :d

ocenił(a) film na 10
bounce7

jest nas wiecej bo uwielbiam filmy o jaraniu:D

ocenił(a) film na 10
bounce7

jest nas wiecej bo ja uwielbiam filmy o jaraniu:D

ocenił(a) film na 10
bedi_1987

"las vegas parano"
"requilem dla snu"

bedi_1987

Moreee
Jeszcze niby:
Harold&Kumar ucieczka z guantanamo bay
i wcześniejsza część.

Też bym chciał więcej filmów tego typu ;)

bedi_1987

Requiem dla snu podobny film hahahaha
Faktycznie dramat o uzależnieniu od heroiny etc., a komedia o paleniu trawy to jedno i to samo...

użytkownik usunięty
davidek1989

jak żyje nie zdarzyło mi sie zobaczyc gorszego shitu.co za parszywe gówno, ledwo zdołałam dotrzymac do końca.
zapluty gniot dla dzieci zafascytowanych trawa i nigusami. hujizna

ocenił(a) film na 8

a ty co ? 'Lolita' nie powiem,książka majstersztyk,filmu nie oglądnę bo chyba domyślam się co w nim będzie :/
ale film to nie tylko poważny sztuka... ludzie muszą się śmiać...
Super Zioło jest do tego idealnym przykładem !

ocenił(a) film na 10

kontiks, jak nie mogles do konca wytrezymac to trzeba bylo wylaczyc i nie zasmiecac forum ;p

użytkownik usunięty
brandnew

teoretycznie mogłam tak zrobic, ale nie zrobiłam, a formu jest do cholry chyba po to żeby wyrazić swoją opinie, nie tylko pozytywną

użytkownik usunięty