1. Szklana Pułapka - 10/10 (Nie licząc końcowej sceny ze zmartwychwstaniem szkopa wszystko na plus. Genialna rola Rickmana!
2. Szklana Pułapka 3 - 9/10 (genialny duet Willis&Jackson, niezła rola Ironsa, trzyma w napięciu jak część pierwsza, ale niestety dzieje się na dużym obszarze, a wolałbym np. samolot/statek/pociąg)
3. Szklana Pułapka 2 - 8/10 (klimat pierwszej części, ale kiepski czarny charakter i przebajerowana końcówka)
4. Szklana Pułapka 4 - 7/10 (Za pierwszym razem jak oglądałem kiepsko ją oceniłem, ale chyba na za dużo liczyłem)
5. Szklana Pułapka 5 - 5/10 (Gdyby nie był fanem Die Hard to pewnie dałbym max. 4. Szkoda słów na tę część)