Które azjatyckie horrory polecacie? Widziałem "Shutter - Widmo", "Klątwę - Ju On" oraz Ringu.
Skoro widziałeś już te najbardziej znane polecam z mojej strony także te:
Dark water 2002, Ju-on Grudge 2 2003, One missed call 2003, One missed call 2 2005,
The Eye 2002, Evil Dead Trap 1988, Cure: Kyua 1997, Pulse 2001, Infection 2004,
Yogen 2004, Reincarnation 2005, Pon 2002, Ryeong 2004, Arang 2006,
Someone Behind You 2007, Alone 2007, Bulshinjiok 2009,
a także bardzo mocne thrillery: Tell Me Something 1999, Memories of Murder 2003,
Spider Forrest 2004, The Chaser 2008, I saw the devil 2010, Cold Fish 2010.
To tyle z mojej strony. Pozdrawiam :)