Poleci ktoś? Byłbym wdzięczny.
Oglądałem:
"Noroi"
"Opowieść o dwóch siostrach"
"Czerwone pantofelki"
"Ring" i "Spirala"
"Grudge" wszystkie
"The Victim"
"Peruka"
"Men behind the sun"
"Guinea Pig" wszystkie
"Od-rodzenie"
"Gra wstępna"
"Lik wong"
"Dark water"
"Trumna"
"Arang"
"Paranormal activity (Azjatycki)"
"Bunshinsaba"
"Shutter"
"OKO"
"Alone"
"Oldboy"
"Kaidan"
"Infekcja"
"Nieodebrane Połączenie"
"Phone"