dzięki za odpowiedź. obejrze napewno w wolnym czasie,a dla tego "breton1" nie trza było odp.bo widać,że szuka zaczepki.
Tortured z 2008 też w tym stylu. Ogólnie jeżeli chodzi o horrory to można zgłaszać sie do mnie:)
stake land, mother's day, akurat te mi przyszly do glowy, moze nie podobne pod wzgledem fabuły ale własnie takie o torturowaniu kogos za cos tam i nie sa złe ale przerazajace co człowiek jest w stanie zrobic człowiekowi
Możesz też obejrzeć "Buried" Tortur niby nie ma, ale też widzimy strach tego gościa :P
- ostatni dom po lewej,
- pluję na twój grób,
- pułapka (nieco inny, ale tematyka podobna i moim zdaniem genialny!),
najbardziej zblizony jest ten pierwszy. razem z drugim zawieraja dosc mocne sceny gwaltów. uprzedzam, bo sam nie lubie takich scen, ale tutaj sa "potrzebne". pozdrawiam
"funny games" - z nieco innej beczki, ale powinien Ci się spodobać
"eden lake" - ten film masakruje (mnie rozpieprzył psychicznie - dosłownie) - jego podstawowe przesłanie to takie, że najgroźniejszą bestią jest człowiek
"ostatni dom po lewej" był już wymieniony, ale ponawiam tytuł, bo to naprawdę świetny film
dziękuje za odp,lecz widzialem już te filmy które wymieniłeś-Eden Lake to mnie zszokował i każdego z nas moze to spotkać.pozdro