Myślałam po pierwszych minutach, ze faktycznie coś ala "Nóż w wodzie". Film dający do myślenia. Czasem trzeba przeżyć coś niesamowitego by zrozumieć, że to czego szukamy za czym biegamy, mamy tuż obok. Reklama sieci komórkowej troche rozpraszała, ale za to "dresiarze" mnie rozłożyli na łopatki;)
Dołanczam frustracje a propos marketingowego product placemant. No dobry film a tu dwukrotnie (bodajże) napis idea na caly ekran. Czy nie da się juz inaczej zdobyć budzetu. Tak ewidentna reklama, tak oczywista ma chyba wrecz odwrotny skutek. Reklamodawcy litości !!!
Szczerze nie mam nic przeciwko takim reklamom w tak dobrym filmie. Czy ten napis, aż tak gryzie w oczy? Przecież reklama stała się częścią naszego otoczenia... a czy samochód marki lexus - również wyeksponowany w filmie tak gryzł w oczy?
Z poważaniem
Seirios