PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=838776}

Trzy dni i jedno życie

Trois jours et une vie
6,3 1 562
oceny
6,3 10 1 1562
Trzy dni i jedno życie
powrót do forum filmu Trzy dni i jedno życie

Film dobry, przyjemnie się oglądało, ale nurtuje mnie tylko jedna rzecz. Czy jest to możliwe, aby po 15 latach, burzy stulecia i wycince lasu stwierdzić, że chłopca na pewno zamordowano i przeciągnięto do tego rowu? Dlaczego nikt nie pomyślał, że mógł to być zwykły wypadek? Od razu napiszę, że kompletnie nie znam się na tym, więc może ktoś mnie uświadomi. Czy mogły się zachować jakieś ślady przeciągania go po ziemi, mimo upływu kilkunastu lat? Czy można jakoś po szkielecie poznać, że był ciągnięty przez parę metrów, a ewentualne urazy nie są wynikiem upadku? Czy może chodzi tylko o ten jeden włos, który wg prokuratora na pewno należy do mordercy?

bjsgerre3

Nie zwróciłem uwagi gdzie ten włos dokładnie był, ale to też żaden dowód gdyż oni się często spotykali i ten włos mógł być wcześniej, o ile to w ogóle był jego bo tego nie potwierdzono.

bjsgerre3

Ja ma wątpliwości ile z kości 6-letniego dziecka i to ukryte w bardzo wilgotnym miejscu w ogóle by się ostało. Ale jeśli ostałoby się dużo, to stwierdzenie przyczyny śmierci (o ile nie byłaby to trucizna) jest możliwe. Chłopiec miał rozstrzaskaną głowę, więc ślady na czaszce musiały być.