PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=10727}

W mroku pod schodami

The People Under the Stairs
6,0 5 284
oceny
6,0 10 1 5284
6,8 4
oceny krytyków
W mroku pod schodami
powrót do forum filmu W mroku pod schodami

Porażka, szkoda czasu!

użytkownik usunięty

Nie wiem co Craven chciał tym filmem pokazać, ale się przeliczył. Nie warto przeznaczać na niego czasu!

ocenił(a) film na 7

Ten film to po prostu dobra zabawa z ciekawym klimatem.
Wciaz mnie zastanawiam dlaczego ludzie tutaj sa tak radykalni w swoich ocenach. Film sie nie podoba - 1/10, 2/10. Nie znasz sie na kinie.

użytkownik usunięty
jasiu15

Tak nie znam się i ty tym bardziej. Nie będziemy się licytowali na oceny co? Wsciekly byk 6/10 twoje, no daj spokój... oceniasz ten gówniany film wyżej niż wscieklego byka, pomyśl!

ocenił(a) film na 7

Ja oceniam film nie na podstawie jego "statusu", tego, kto w nim gra czy kto go reżyseruje. Wściekły byk to przykład filmu o dobrej obsadzie, z dobrym reżyserem, ale niestety film bez pomysłu i dość nudny. Oglądając film Cravena bawiłem się o wiele lepiej.

jasiu15

No tak, tylko czy określenie "bawiłem się" oznacza tu, że film nie straszy, nie powoduje, że ciarki chodzą po plecach, a w zamian
daje dobrą zabawę?
Bawić powinna raczej komedia, ew. lekka sensacja, ale horror powinien wywoływać strach, lub chociaż niepokój.
Niestety mało jest dziś takich horrorów. Stawia się na krew, efekty specjalne i walające się wszędzie szczątki ludzkie.

ocenił(a) film na 7
popser

Nie o to mi chodziło, chociaż nawiasem mówiąc nie straszy mnie, bo po pierwsze to lekki horror, a po drugie mam już swoje lata i już dawno żaden film mnie nie przestraszył. Czy horror, czy komedia, czy film wojenny czy romantyczny, moim kryterium nr 1 jest to jak dobrze się bawiłem. Nie oznacza to, że się zaśmiewałem do rozpuku, a jedynie, że dobrze spędziłem czas oglądając dany film.

Pobierz aplikację Filmwebu!