PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=698847}
8,1 309 121
ocen
8,1 10 1 309121
7,5 50
ocen krytyków
Whiplash
powrót do forum filmu Whiplash


Niby nie jestem fanką muzyki, a byłam oszałomiona.

ewa523

Nie znam nikogo kto nie jest fanem muzyki. Każdy jakiejś słucha.

piczympoom

Nieprawda. To że nikogo takiego nie znasz, nie znaczy tacy ludzie (jak ja:)) nie istnieją.

mwop

To znaczy, że nie słuchasz muzyki?

piczympoom

Dokładnie;)

mwop

No to prawdziwy ewenement:P ale głuchy nie jesteś?

ocenił(a) film na 7
mwop

Ciekawe to strasznie. Czemu tak jest? Próbowałeś i Ci nie podchodzi czy co?

ocenił(a) film na 10
mwop

Świat bez muzyki jest smutny

ocenił(a) film na 5
piczympoom

powiedź to głuchemu

ocenił(a) film na 7
piczympoom

mam w szkole koleżankę którą denerwują dźwięki każdego rodzaju muzyki, twierdzi że jedyną muzykę jaką toleruje to ta puszczana przez jej rodziców w aucie (bo już się przyzwyczaiła) ale faktem jest że nie słucha i nie lubi muzyki

ocenił(a) film na 10
Suzen

Bo nie zna niczego dobrego, proste

ocenił(a) film na 7
Himiteshu

możliwe ale podejrzewam, że raczej ma amuzję, jet to choroba na która cierpi ok 4% społeczeństwa i może mieć różne objawy np. nieumiejętność zapamiętania nawet najprostszych melodii lub słyszenie muzyki jako hałasu "Rzućcie na podłogę w kuchni wszystkie rondle i garnki – oto co słyszę!" "Gdy gra muzyka, słyszę jedynie zgrzyt samochodu" - tak wypowiadają się osoby z amuzją

ocenił(a) film na 10
Suzen

Ciekawe i smutne zarazem

ocenił(a) film na 8
ewa523

Takiej osobie jak Ty należy jedynie współczuć.

ocenił(a) film na 8
elSzogun

Nie zgodzę się. Jestem uzależniony od słuchania muzyki, natomiast mój brat w ogóle jej nie słucha. Nie dlatego, że nie lubi. Po prostu nie widzi w niej nic niezwykłego. Nie czuje potrzeby włączenia sobie czegoś w tle, lub skupienia sie na jakimś utworze, muzyka do niego nie przemawia.

Nie jest głuchy.

ocenił(a) film na 10
lexior