Podajcie swój ranking najlepszych zagranicznych filmów, w których występował mocny motyw z
więzieniem:
1. Więzień Nienawiści
2. Skazaniec
3. Bronson
4. Skazani na Shawshank
5. Chopper
6. Wyspa Skazańców
7. Ucieczka z Alcatraz
8. The Wrath of Cain
9. Skazany na piekło
10. Cela 211
11. Osadzony
12. Prorok
13. Stone
http://www.filmweb.pl/film/Motylek-1973-8529
http://www.filmweb.pl/film/Midnight+Express-1978-7714
http://www.filmweb.pl/film/Niewinny+cz%C5%82owiek-1989-106073
Zapomniałem o Zielonej Mili. Mimo wszystko pierwszą 5 brać w ciemno bo wszystkie te filmy z mojej top 5 są dla mnie świetne ;p
Ostatnio obejrzałem te filmy jeszcze raz, i odświeżenie rankingu:
1. Skazani na Shawshank
2. Więzień Nienawiści
3. Zielona Mila
4. Skazaniec
5. Bronson
Pozdro
U mnie w sumie podobnie by było, choć w "Więzniu Nienawiści" był krótki motyw więzienia, lecz bardzo mocny i istotny w filmie. Co do zielonej mili, hmm liczyłem na coś lepszego w sumie, choć nie ukrywam że mi się podobał, to jednak do "Skazani na shawshank" się nie umywa ;) Skazaniec też dobry film.
pozdro ;)