Jak w temacie, znacie jakieś podobne filmy, lub takie typowo przygodowe, na które warto zwrócić uwagę? :)
Into The Maind, The art of Flight, 127 hours, Touching the Void, Stay by Me, Peacfull Warrior,
cast away, finding forrester, The Way , The Straigh Story ,
art of traveling, beach
Tracks (2013) z Mią Wasikowską
Mister Bobody