Podajcie jakieś tytuły podobne do tego filmu.. np. "Droga bez powrotu" czy "Hostel" Z góry dzięki!
Dobry film dla lubiących horrory? Oglądam głównie horrory i film jest najwyżej niezły. Przypominam również, skoro tak bardzo lubisz horrory, że mają one podgatunki. Zależy jakie horrory kto lubi. :)
hotel śmierci , Następny dom po lewej , piatek trzynastego , nocny pociag z miesem , smakosz 1 , 2 , kiedy dzwoni nieznajomy , frontieres , blady strach , the collector 1,2 , lęk 2004 , zejście 1,2, hotel zła 1,2, sierota , przypadek 39 , inni , obecność , noc oczyszczenia , silent hill , dom woskowych ciał , krwawe wzgórza, parking grozy , krwawa masakra w hollywood , krwawe święta , najście , oczywiście teksańska masakra piłą mechaniczna 1,2, (strasze częsci tez można zobaczyc ) , sierociniec , oczy Julii , rec , sinister 2012 ,
UKM maszyna do zabijania , incydent na górskiej trasie , ofiara spełniona , krzyk 1,2,3,4 , torturowani , nieproszeni gości , motel 1,2 , grave encounters 1,2 , zejście 1,2 , Poziom-2 , zaraz wracam ,
Dzięki Maciek. Z tych wymienionych to obie częściu 'hotelu zła' dość dobre. O takim klasyku jak TMPM nie wspomnę..
Polecam sie . Ale tylko Hotel zła Ci przypadł do gustu z wyżej wymienionych ? dodam jeszcze "Przed burzą" , "No one lives" .
Nie nie.. Właściwie z tych co nie oglądałem.. np. "Następny dom po lewej" dobry film trzymający w napięciu.. Lubię filmy z ciekawą i nieprzewidywalną fabułą ale to pewnie tak jak każdy :-)