Ja bardzo lubię Dragon Bolla i szkoda, że nie go już w telewizji. Zresztą te polskie programy to już nic ciekawego nie emitują. Żadnej fajnej bajki nie ma, ciągle tylko reklamy i reklamy. Ale wracając do tematu podobała mi się bajka pt. Die Kamikaze Diebin, kiedyś jeszcze Gumisie, bajki Disneya, Van Helsing no i wiele, wiele innych.
lUdzie tU mÓwią np. ShreKk lub epoka itp. ale nie czytaCie uwaznie... :P tu chOdzi o ANIME!! czyli o te japoŃskie bajeCzki ;]] a wniCh krÓlUje SAILOR MOON!! ;]]]
Najlepsze jak dla mnie? No więc jeśli chodzi o anime (moja pasja) to wymienię:
Sailor Moon, Kapitan Tsubasa, Magic Knight Rayearth (Wojowniczki z Krainy Marzeń), Inuyasha (moje ukochane ostatnio anime), Dragon Ball, Fushigi Yuugi. To tylko niektóre, jest ich zbyt wiele, by tutaj wypisywać.
A najlepsze kreskówki "niejapońskie" to według mnie:
Szalony Jack Pirat (kocham to!), Farma pełna strachów, Johnny Bravo, Chojrak tchórzliwy pies.
Więcej na razie nie pamiętam :)
SoRRRyy!! tO ja tu nie uMiem czytaĆ... nie zaUwarzyłam pzrecinka i pysQje :P buhehe ;D sorXx :P ja jush tak maam ;]]
nO więc do do innych bejeCzeKk tO krÓl leweKk, epoka lOdowcOwa, shreKk.... hMm.. nemo jeshcze ;]]
Jeżeli chodzi o bajki z dzieciństwa to bezkonkurencyjnie wygrywa KRECIK,heh;)Nawet teraz lubie czasami na to popatrzeć - to jest naprawde kultowa baja:):):)Zawsze bawiły mnie( i bawią do dziś )kreskówki Disney'a typu Kaczor Donald,Mickey Mouse czy Goofy - moja ulubiona postać z bajek Disney'a to PLUTO:-P Ze wspólczesnych bajek to wybieram Shrek'a, Potwory i spółka i Gdzie jest Nemo!Ale to juz nie sa prawdziwe bajki - filmy typu Shrek czy Shrek 2 itp. nie sa tworzone z mysla o dzieciach,ale z mysla o tym,zeby zarobic nan nich dużą kase:-/Aaaa!Zapomniałem o Tom i Jerry i o Labolatorium Dextera:)))Pozdrawiam!
jooo! krecik?! hmmm..ciekawa jestem jaki urok tkwi w tej kreskowce?!
ps.nie pisze ze ni jet fajna! jest okej!
DAIMOS;) Yataman...
Pamiętacie te wszystkie stare bajki jak chodzilem do babci jak jescze tam cartoon to byl w polsce w powijakach, foks kids to nawet rodzice w planach nie mieli ;p to na poloni byly bloki bajek uuuu ale sie okladalo!
Najlepsze ze to wszysko bylo to samo zmienialy sie postacie yi pojazdy ale zawsze bylo to samo zly spotykal sie z dobrym i go rozwalal w drobny mak!;d Co innego tsubassa o to byla bajeczka o sukcesach i porazkach... Pamietacie jak juz pod koniec nie mogl grac bo mial noge rozwalona(?) ale wszedl i wygral, a ostatnimecz to chyba ze 6 odcinkow trwal!!!
Co jeszcze no z obecnych to mangi jak Ghost in... A osftatnio zdazylo mi sie widziec u kolegi :D porno anime:D:D:D:D:D
Dragon Ball, Wonderfull World, X-MEN, stary Disney(wszystkie te bajeczki z donaldem, chip i dalem i to co leciało na Jedynce w każdą niedziele jak byłem mały). Johny Bravo no i fantastyczny Samurai Jack.
pisze poniewaz szukam tytulu pewnego filmu animowanego, dosc stary gdzies tak z 1990r. Pamietam ze w filmie byly dwie zlowrogo nastawione do siebie rasy(jedna z nich wygladala jak wielkie krokodyle ;)) i oni sie zahibernowali a swoje umysly przeniesli do wielkich robotow. Moze ktos kojarzy tytul?? bylbym radzo wdzieczny jesliby ktos mi go podal ;)
Miałem to kiedyś na wideo i też chętnie bym to zobaczył :) . To była "Planeta robotów". Nie widziałem tego chyba z kilkanaście lat :). Szukali kompumamy czy jak ta statuetka się nazywała.. :)
dzieki wielkie za podanie tytulu!! jestem Twoim dluznikiem! ;) a przy okazji nie znasz moze angielskiego tytulu?? musze to sciagnac na p2p :D
Nie ma głupich bajek, wszystkie są świetne, ale chciałbym wyróżnić Dragon Ball i Dr. Slump - Akira toyrama jest świetny.
Według mnie za dużo zrobiono bajek typu Pokemon. P{okemony są nawet fajne, ale Digimon, Transformers czy Yu-gi-och tak mi je przypominają, że aż sie odechciewa oglądać. Całkiem nieźle wypadły przygody Jackie Chana.
Pozdrawiam wszystkich fanów bajek.
WISKI
Mi bardziej podobają sie dzisiejsze produkcje anime.(choc nie mówię że nie mam sentymentu do filmów z dzieciństwa)
1.Rozen Maiden (pewnie wielu sie zdziwi)
2.GITS (tylko pierwsza seria i film)
3.Chobits
Jest jeszcze wiele świetnych anime, ale po co sie rozpisywać.
Teraz moimi ulubionymi bajkami są: serial "GłOWA RODZINY" oraz hit kinowy "RUCHOMY ZAMEK HAURU", a ulubione bajki z dzieciństwa, to takie jak wszyscy, bo wtedy nie było zbyt dużego wyboru:)))( chociaż muszę zaznaczyć jedno, że nie zalicza się do tego "Kubuś Puchatek". Ta bajka zawsze mnie dołowała. Ciotowaty Prosiaczek, głupi Puchatek i pogrążony w depresji Kłapouchy" :))
Zając i Wilk, Krecik, Bajki z mchu i paproci, Smurfy, "Tsubasa', "Tom & Jerry', Epoka Lodowcowa, Gumisie, Yattaman.