Anime - jak dla mnie kultowe są już dwa klasyki s-f "Akira" i "Ghost in the Shell" ... nic więcej nie trzeba chyba pisać
A jeśli chodzi o kreskówki, to uwielbiam South Park, lubię Simpsonów i Krowę i kurczaka :D Może animacja nie powalają na kolana, ale za to ta treść ;))
....say no more....say no more :)
ale oczywiscie nie mozna zapomniec o "kapitanie Tsubasa" i "dragon ball"!
Krowa i kurczak :))
ale co z "Muminkami"?! to moim zdaniem bardzo fajna kreskowka!(ach ..Wloczykij :))
pozdr
Lubię "Toy story" no i oczywiście "Shreka". Kubuś Puchatek też jest dobry, takie małe co nie co, a bawi.
Ale fajniutki temat :-))) Ja o bajkach mogę dłuuuuugo! Nr 1 z historii ostatnich lat, to oczywiście GDZIE JEST NEMO. W kolejności: SHREK, POTWORY I SPÓŁKA, EPOKA LODOWCOWA. Jeśli chodzi zaś o telewizyjne animki, to zawsze uwielbiałem KUBUSIA PUCHATKA, MUMINKI i wszystkie kreskówki WALTA DISNEYA oraz KRÓLIKA BUGSA. Nie zapomnę też nigdy moich pierwszych dobranocek oglądanych jeszcze na czeskich kanałach. CZY KTOŚ Z WAS PAMIĘTA JESZCZE "KRECIKA" ???
Pozdrófffki :-)))
Animki to moje male hobby
uwielbiam "Ghost in the shell", "Ksiezniczka Mononoke", "Tonari no Totoro", " Jin-Rô", "Perfect Blue", "Vampire Hunter D" a z seriali moimi ulubinymi sa "Chobits", "Last Exile", "Witch Hunter Robin", " Cowboy Bebop", "Video Girl AI", "Golden Boy", "Neon Genesis Evangelion" i duzo wiecej ^_^
Równiez i moje hobby:)
Ulubionych animów mam cala mase. Na I miejscu zdecydowanie jest "Berserk", oraz m.in. "Serial Experiments Lain", "Cowboy Bebop", "Vision of Escaflowne", "Record of Lodoss War", "Ghost in the Shell", "Haibane Renmei", "Ksiezniczka Mononoke", "Grobowiec Swietlików", "Nausicaa z Doliny Wiatru"(i wiele innych fimów Miyazakiego:)), "Angel's Egg", "Armitage III Polymatrix", "Shin-chan", "Mikan"(uroczy byl^^) i napewno jeszcze o czyms zapomnialam :P
Pozatym kiedys przepadalam za "Czarodziejka z Ksiezyca" i do dzis jest to dla mnie kultowa pozycja ^.^ W dziecinstwie namietnie ogladalam animki na Polonii 1 - ehhh to byly czasy:) Pozatym, jak sie pózniej okazalo dwiema moimi ulubinymi dobranockami byly anime-mówie oczywiscie o Muminkach(bardzo balam sie Buki O_O) i "Pszczólce Mai";)
Pozdrawiam wszystkich fanów animacji!! (tak w ogóle to mój pierwszy post na tutaj na forum;))
Ja szczególnie lubię wszystko spod znaku Pixara. Mój nr 1 to Potwory i spółka. Z animek telewizyjnych Kubuś Puchatek i Muminki. Niestety pełnometrażowe Kubusie Puchatki już tak ciekawe nie są.
Muminki rules :) Uwielbiałam jeszcze Smerfy i Gumisie, ze starszych Krecik, Reksio, Pszczółka Maja i Wróbelek Elemelek, Przygody Kota Filemona :D Z japońskich to Mikan [o takim rudym kocie] i... heh nigdy nie zapomnę Super Pig :D A i bajka, która mnie po prostu fascynowała: Było sobie życie.
Z filmów: Król Lew, Kopciuszek [ogólnie większość Disneya], Shrek również.
Jak sobię więcej przypomnę to dodam :D
ja też koffam czarodziejkę;-)
ale my tu właściwie mówimy tylko o anime czy ogólnie o animacji?
Mikan..heheh..faktycznie..jak ja moglam o nim zapomniec :p! a co myslicie o "Swiat Bobiego"? to chyba najslodszy maluch, (zaraz obok Goku z "Dragon B":))
"Goku: Jak byłem niemowlakiem rodzice porzucili mnie w górach. Natknął się na mnie dziadek i mnie przygarnął! cha cha cha
Bulma: Mogę się założyć, że porzucili cię bo urodziłeś się z ogonem... Całkiem beztroskie podejście do tak mrocznej przeszłości...
Goku: A ciebie porzucili, bo masz tyłek na klacie" :)hehe
jest swietny :)
Zastanawiam się jakie filmy animowane lubie hmmm...trudno mi powiedzieć .W ogole to dzis jestem jakas dziwna,nie moge sobie miejsca znalezc,ale uwielbiałam Wodnika Szuwarka-czeska bajka heh tak może dlatego ze sama jestem Wodnikeim????
heheheeh! ja rowniez jestem wodnikiem:)! czy to byla czeska bajka?!
Chcialabym wspomniec o "przygodach Jackiego Chana":) ktore jeszcze nie tak dawno mozna bylo ogladac...
pozdr
A czy ktoś pamięta bajkę o kotach, które mieszkały na złomowisku a ich szefem buł kot w takim duzym białym kapeluszu... Jaki był tytuł taj bajki, bo nie moge sobie przypomnieć...
POMOCY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Z drogi wszyscy, chować się! Łebski Harry ma swój dzień! http://www.filmweb.pl/serial/%C5%81ebski+Harry-1984-225746
Intro http://www.youtube.com/watch?v=74HjY2-Km1o
Kilka lat temu - dobranocki - MUMINKI i KUBUŚ PUCHATEK;)))))
Aktualnie - LES TRIPLETTES DE BELLEVILLE [Bruno był najlepszy:D] ;))))))))))))))!!!!!!!!!!!!!!! !
...dla mnie 'PowerPuffGirls' z drum'n'bassowym podkładem i 'Cow and Chicken' czyli totalnie surrealistyczne rodzeństwo :)
"Cow and .." to fajna kreskowka, ale ja przepadam za "Scooby dooby doo....." where are you?!
oglolnie lubie WB i Disney'a
pozdrawiam
"Cow and .." to fajna kreskowka, ale ja przepadam za "Scooby dooby doo....." where are you?!
ogolnie lubie WB i Disney'a
pozdrawiam
"Królik Bugs" rulez!!!!!!!! To jest najzabawniejsza kreskówka pod słońcem. Po za Bugsem lubię "Simsonów", to chyba wszystko.
Z Anime to SM - Sailor Moon, Sailor Moon S, sailor Moon R itd. oraz oczywiście Hellsing. Szkoda że jeszcze nie zrobili "Oh! My Godness".
ALE JAK MOŻNA BYŁO ZAPOMNIEĆ O NARUTO - BOSKIM NARUTO (chociaż nie powiem ITACHI i SASUKE chyba są słodsi, aszczególnie ITACHI. uwielbiam piosenke do 4 openingu z Naruto pt.: "GO" zespołu FLOW. We are faighting dreamers taka miwa mesashite faighting dreamers nari furi kamawasu faightig dreamers shi uni chiro gamamani oioioio just go my way.
ŁŁee hehe!Rei Hino, Makoto Kino, Ami Mizuno,Usagi Tsukino i Minako Aino....hehe dawno juz nie widzialam SM! :)
pozdrawaim
Z Anime to SM - Sailor Moon, Sailor Moon S, sailor Moon R itd. oraz oczywiście Hellsing. Szkoda że jeszcze nie zrobili "Oh! My Godness".
ALE JAK MOŻNA BYŁO ZAPOMNIEĆ O NARUTO - BOSKIM NARUTO (chociaż nie powiem ITACHI i SASUKE chyba są słodsi, aszczególnie ITACHI. uwielbiam piosenke do 4 openingu z Naruto pt.: "GO" zespołu FLOW. We are faighting dreamers taka miwa mesashite faighting dreamers nari furi kamawasu faightig dreamers shi uni chiro gamamani oioioio just go my way.
a właśnie bym zapomniała z tym innym to uwielbiam SMERFY i Gumisie. czasem zdarzy mi się obejrzeć Tabalugę.
Kiedyś jak byłam mała ogłądałam ŻÓŁWIE NINJA i to była po prostu świetna bajka. a z takich dobranocek to bardziej Miś Kolargol i Miś Yogi oraz Kucyki Ponny. ;)
Ehhh... a pamiętacie [znacie] takie kreskówki jak Yattaman, W królestwie Kalendarza, Magiczne Zwierciadełko [jak to szło? Tekumaya-maya-kom?;)], Sally czarodziejka... Leciały na Polonii 1; zresztą do dziś czasami się na nie natykam. Całe dzieciństwo spędziłam śledząc je przed telewizorem... Doktor Docrobelle, szajka Dronyo [nie wiem jak to się pisze;)], Paw Kosmosu, Gwiezdny Król, Beppe vel. Yattodetaman i Nina, Książe Sobota, Księżniczka Niedziela i Poniedziałek i cała reszta rządzą!!!
ja pamiętam te z Polonii 1 :D jeszcze była taka o takim samochodzie [ciężarówce?] co się przetwarzał w robota wielkiego i walczył z innymi :D pamiętacie?
Pamięta ktoś jaki tytuł miała bajka która leciała kiedyś na poloni 1? To chyba było produkcji japońskiej i była o takin chłopcu-piłkarzu miał na imię Tsubasa , czy jakoś tak.
Hmmmm moge sie mylic..ale mysle ze to "General Daimos" (tylko nie wiem czy transformowal sie w ciezarówke). Ewentualnie Transformery, byl taki jeden robot wlasnie, ktory transformowal sie w ciezarówke- oczywiscie chodzi mi o Optimusa Prime'a ;) Tylko nieprzypominam sobie, zeby lecialy na Polonii 1..
No wlasnie zapomnialam przeciez wspomniec o moich ukochanych Transformerkach:) Ogladalam film the movie w czasach kiedy bylam jeszcze bardzo mala, mialam moze 5 lat i tak mnie zauroczyl, ze niezapomnialam o nim do dzis. Jakis czas temu udalo mi sie go zdobyc i po kilkunastu latach znów moglam zobaczyc Autoboty i Decepctiokony w akcji:) Ehhhh wspomnienia wrócily....Chociaz Transformery ogladalam juz z kilkadziesiat razy-nieznudzily mi sie i dalej tak samo podobaja mi sie jak kiedys:)))))
Wracając do tej ciężarówki... A to nie był czasem wspomniany Gwiezdny Król z "Królestwa Kalendarza"? [ach, ta skleroza;)] Pamiętam na pewno, ża zanim się przetransformował to był przynajmniej "ciężarówkopodobny"... [tyle, że on chyba z niebios przybywał hehe, na dżwięk fletu na dodatek:)]
Co do kreskówek to przypomniały mi się jeszcze Motomyszy z Marsa:) i Wojownicze Żółwie Ninja;D... Uwielbiałam te kreskówy:D Ach... I "Sok z Żuka"! Super po prostu!
Ostatnio zaś z anime podobał mi się "X"; "Hellsing" też zresztą...:P
Pozdrawiam
Niezaprzeczalnie numero uno - "Czarodziejka z Księżyca"
Potem - Vision of Escaflone, Hellsing
Nie no, nie moge jeszcze pominąć "magnifico" Gumisi i Smerfów
Pozdr.
"happy three friends"(za ironiczne poczucie humoru),krecik(za prostote),tom i jerry(z tata uwielbiamy to oglądać)
Hmm... Najlepsze kreskówki? Od dawna nie słyszałam tego pytania, no ale na pewno będą to:''Gumisie''niezapomniane prze ze mnie od dzięciństwa,do dzisiaj lubie je oglądać;''Smerfy''-czy pamiętacie tą pioseneczkę-''Hej jeśli chcecie zobaczyć smerfów las...'';''Muminki''-postać Małej Mi, panny Migotki-z wieczorynek to chyba tyle,a co do kinowych ekranizacjito:''Mój brat niedźwiedź'';''Mulan'';Gdzie jest Nemo?'';Anastazja'';''Król lew'';''Pocahontas'';''Piękna i Bestia'';''Śpiąca królewna'';''Mała syrenka'';pewnie jest jeszcze kilka niezłych których nie oglądałam do tej pory albo nie pamiętam już tytułów
Spirited Away w Krainie Bogów - wyszedłem z kina lepszym człowiekiem będąc. To jeśli chodzi o "anime". Reszta nie wytrzymuje konkurencji, jeśli nie liczyć Tytusa, Romka itd.
U mnie zdecydowanie na pierwszym miejscu"Smurfy", potem "Muminki" no i oczywiście "Kapitan Tsubasa". To tyle jeśli chodzi o bajki w tv. Natomiast z bajek kinowych to uwielbiam "Shreka"- obie części i "Iniemamocni".