Jakie są wg was najbardziej łzawe filmy?
Mój typ to:
1 Titanic
2 Słodki listopad
3 Pamiętnik
4 Blondynka
5 Bez mojej zgody
na filmie płakałem dwa razy i to jak byłem w wieku 3-6 lat:
1. Król Lew (jak ginął duży lew ojciec którego imienia teraz nie pamiętam)
2. Forest Gump (jak umarł "Baba")
1.Titanic
2.Armageddon
3.Król Lew (to jest Mufasa) :-)
4.Pocachontas bajka
to tyle raczej gustuje w horrorach :-) Pozdrawiam !
1.Skazani na Shawshank-gdy powiesił się ten staruszek po wyjściu z więzienia. 2.Szeregowiec Ryan-gdy tytułowy Ryan jako staruszek odwiedził wraz z rodziną groby swoich zmarłych kompanów. 3.Za wszelką cenę. Gustuję raczej w filmach akcji i sensacji ale tutaj też trafiają się takie momenty.Pozdro.
Titanic mnie raczej jakos super nie wzruszyl tak jak i Slodki listopad..
Moje typy
te na ktorych wylalam hetrolitry lez;p
Braveheart
Sila i honor
Co sie wydarzylo w Madison County
Ognisty podmuch
Przygoda na Antarktydzie
Zaklinacz koni
Patrol
te na ktorych sie ciut rozczulilam;)
Most do Terabithii
Wpadka (2001r.)
Dom nad jeziorem
Milosc przychodzi powoli
Wrog u bram
Zakochany bez pamieci
Za wczesnie umierac
ew.jeszcze
Bezcenny dar
Keith
Dowod zycia
Stowarzyszenie Umarłych Poetów
Dom z małych kostek
Człowiek słoń
Prosta historia
Między słowami
Przełamując falę
Zielona mila
Uwierz w ducha
Michael Jackson: This is it
Edi
Zielona mila
Król Lew
Grobowiec świetlików
Marzyciel
Tańcząc w ciemnościach
Terminator 2
1. Człowiek bez twarzy. 1993 - wyłam jak bóbr
2. Podaj dalej. - jak wyżej
3. Pamiętnik. mega wzruszający
4. Niepokonani. Mega zabawny jak i wzruszający. Mój faworyt filmowy.
5. I że cię nie opuszczę. Odrobinę
ogólnie polecam te filmy :)
W sumie to dwa ale to bardziej przez nostalgię za młodymi latami:
Król Lew moment kiedy simba uswiadamia sobie kim jest i jakie jest jego miejsce- postanawia wrócić
Toy Story 3 kiedy Andy oddaje zabawki
tw filmy to w sumie nie płacz ale jakieś poruszenie i dziwne uczucie.
Dumbo - animowany film disneya o słoniku, który ma wielkie uszy. Gdy mama w więzieniu buja swojego synka na trąbie płaczę jak głupia i to za każdym razem odkąd tylko zobaczyłam ten film.
Popieram. Obejrzałam ponad tysiąc filmów, a to co się działo ze mną w końcówce 'M.p.H' jest przegięciem. Zresztą jestem osobą , która 'lubi' płakać na filmach i najbardziej cenie filmy, które potrafią mnie w taki stan wprowadzić, bo to one zapadają w pamięć, w przeciwieństwie do komedii, które moim zdaniem... no coż, pośmieję się i zapomnę. A 'M.p.H' jest na to najlepszym przykładem, bo wyłam na nim, jakby na moich oczach wyrżnęli mi całą rodzinę. Podobny stan miałam przy 'K-Pax' (żeby nie spoilerować, powiem tylko, że przy scenie w której, prawda wyszła na jaw) i przy "Doskonały Świat' (reż Eastwood) z Costnerem. Trzy godziny porządnego filmu.
Pozdrawiam.
Dlatego w ramach instynktu samozachowawczego nie chcę oglądać ani "Mój przyjaciel Hachiko" ani "Marley i ja"
Do Mój przyjaciel Hachiko też się przymierzam już długi czas, ale Marley i ja proponuję Ci obejrzeć- nawet kosztem tych kilku wylanych łez. Sama jestem szczęśliwą posiadaczką labradora, więc tym trudniej mi było ogladać drugą połowę filmu, ale naprawdę warto- film zasługuje, by mieć go na liście obejrzanych ;)
Płakałem na:
Doskonały świat (na końcu)
Click
Gorączka (na końcu)
Leon zawodowiec (na końcu)
Forrest Gump
i reszty nie pamiętam
warto zobaczyć jeszcze:
now is good oraz dziś jestem blondynką
ps. radzę zaopatrzyć się w chusteczki lub papier toaletowy :)
Ja się wzruszyłam na :
Zielona mila,
Mój przyjacie Hachiko- płakałam co 5 minut ...
bez mojej zgody
ósmoklasiści nie płaczą
Ruffian- końcówka smutna jak Ruffian łamie nogę, później po operacji budzi się i łamie kolejną nogę bo myśli że dalej biegnie...
mój przyjaciel Duke
ostatnia piosenka,
szkoła uczuć ale tylko koniec i troszeczkę
i szansa na sukces z Hilary Duff
za powtórki przepraszam ")
A mnie bardzo bardzo wzruszył film, którego jeszcze nikt tu nie wymienił - Upiór w operze z 2004 roku. Poza tym raczej inne były wymienione, ale ten naprawdę polecam obejrzeć...
Nie widzę żeby ktokolwiek wpisał "Gladiator", "13 Wojownik", "Chwała", "Uśpieni", "Tańczący z wilkami" to z typowo męskich, a co do seriali, myślałem że się pochlastam jak ubili pewną postać w serialu "The Killing" nie powiem o kogo chodzi... a ostatnio z oglądanych również serial "Pozostawieni" może wywołać sporo emocji. Oczywiście kilka filmów z Hilary Swank - tutaj to w ogóle do wyboru do koloru, praktycznie prawie wszystkie jej najlepsze filmy.
Dziwne, że nikt nie wymienił jeszcze filmów jak:
1. Gnijąca Panna Młoda (2005)
2. Mała Księżniczka (1939)
3. Trędowata (1976)
4. Życie jest piękne (1997)
5. Cinema Paradiso (1988)