Zróbmy listę najlepszych koemdii wszech-czasów... Każdy podaje swoje propozycje. Kolejność może być przypadkowa. Pamiętajcie, że mają to być NAJLPESZE komedie ;) Więc do dzieła!!!
Moje propozycje:
1. Johnny English
2. W krzywym zwierciadle: wakacje w Europie
3. Naga Broń
4. Akademia Policyjna
5. Poznaj mojego tatę
6. Legalna Blondynka
7. Dick i Jane: Niezły ubaw
8. Jak starcić chłopaka w 10 dni
9. Lemur zwany Rollo
10. Ojciec panny młodej
11. SEXiPIStOLS
12. Sposób na teściową
13. Siostry
14. Diabeł ubiera się u Prady
15. Vinci
16. Zakopana Betty
17. Święta Last Minute
18. Wallace & Gromit
19. Zakochana Złośnica
20. Starsza pani musi zniknąć
21. Skarbonka
22. Sierżant Bilko
23. Szklanką po łapkach
24. Mr. & Mrs. Smith
25. Poznaj moich rodziców
26. Ojciec panny młodej 2
27. Piraci z Karaibów
28. Eurotrip
29. Wredne dziewczyny
30. Ja, Ty i On
31. Wszystko zostaje w rodzinie
32. Bruce Wszechmogący
33. Dwa tygodnie na miłość
34. Dziewczyna z Alabamy
35. Dzień bałwana
Czekam na Wasze sugestie :PP
Jak dla mnie bezsprzecznie najśmieszniejsze są:
1. Żywot Briana (Monthy Python)
2. Lody na patyku (Część III)
3. Monthy Python i Święty Gral
4. Miś
5. Sami swoi
Monthy Python i Święty Gral najlepszy dla mnie!!!
a i mam pytanko takie jedne!! bo nie moge znaleźc tutułu filmu, którego nie zabardzo znam i nie wiem o czym jest,
widziałęm tylko urywki:
wszystko dzieje sie gdzieś w Chinach czy Hong-Kongu i jest to taka jakby komedia i sztukach walki.. gdzie wszystkie sceny są przesadzone, to znaczy ktoś tam biega 300 km/h , a małe dziecko jest baaardzo umieśnione, te sceny były w jakiejs tam wiosce.
Prosze o podanie tutyłu jeśli ktoś wie o jaki film chodzi ;}
"Siostry"?! Przeciez to nie byla komedia, a juz na pewno nie wszechczasow. Dalbym "Mala Miss", ale to tez nie do konca komedia. Ale bez watpienia na liscie nie moze zabraknac obu czesci "Dziennika Bridget Jones" :))
Napewno nie wymienię wszystkich bo bym musiał długo się zastanawiać ale jak dla mnie to mniej więcej wygląda tak:
1.Monty python w każdej formie
2.Miś,Rozmowy Kontrolowane,Co mi zrobisz jak mnie złapiesz,Brunet wieczorową porą,Rejs,Sami Swoi,Seksmisja,C.K.Dezerterzy,Nic Śmiesznego,
3.Czy leci z nami pilot?Spokojnie to tylko awaria,Hot shots 2,Strzelając Śmiechem
4.Ace Ventura 1,2,Głupi i głupszy,kłamca kłamca,Truman Show,
3.Pijany mistrz,Wąż w cieniu orła,Nieustraszona hiena,policyjna opowieść,Zbroja boga,City hunter,Ostatni Chiński wojownik,Chińskie duchy 1,2,3,shaolin soccer,kung fu hustle
4.Martwica mózgu,Zły smak,Guinea pig:Devil woman doctor,
Może masz rację, co do tych Sióstr... Ale film bardzo mi się podobał, a w rubryce gatunki napisane jest "komedia" ;PP
Może masz rację, co do tych Sióstr... Ale film bardzo mi się podobał, a w rubryce gatunki napisane jest "komedia" ;PP Piszcie dalej ;))
Według mnie są to m.in:)...
Asterix i Obelix misja Kleopatra
Czego pragnie dziewczyna
Wredne dziewczyny
Taxi 3
Historia Kopciuszka
Sposób na teściową
Szansa na sukces
Miss agent 2
Zakręcony piątek
Haker
Miss agent
Statek miłości
No to chyba wszystko z mo9ich propozycji jak mi sie cos przypomni to dopisze:)
To moje propozycje :
EuroTrip
Wredne Dziewczyny
Hot Chick
Johny English
Truman Show
Sposób na Teściową
Mała miss
Wredne dziewczyny 3
50 pierwszych randek
Love Actually(to właśnie miłość)
Family Stone
Zakręcony Piątek
Piraci z Karaibów
RV
Alien Autopsy
Oczywiście wszystkie ponad czasowe Polskie komedie które były wymienione wyżej
sleepower
Duma i Uprzedzenie
Click
To narazie tyle z tych co pamiętam na bieżąco ;D
Jak dla mnie to tak:
1.Seksmisja
2.Sposób na teściową
3.Starsza pani musi zniknąć
4.Filmy z Jasiem Fasolą ;))
5.Filmy z tym francuskim aktorem, Louisem De Fene (nie wiem jak to sie pisze;))
6.Poznaj moich rodziców
7.Poznaj mojego tate
8.Doktor Dollitle 1, 2, 3
9.Preetyman
10.Francuski Numer
11.Kontrola Gniewu >>polecam<<
12.Straszne Filmy
13.50 pierwszych randek
14.Dziennik Bridget Jones 1, 2
15.Barbershop
No i jak coś tam jeszcze wymyśle to sie dopisze :D:D
Ja zawsze płacze ze śmiechy na <<Kevin sam w domu>> i <<Keviin sam w Nowym Jorku>> za każdym razem jak oglądam:))
MOJE PROPOZYCJE TO:
* Naga Broń (wszystkie części)
* Akademia Policyjna
* Kevin sam w domu
* Kevin sam w Nowym Yorku
* Kiler
* Kiler-ów 2-óch
* Dwaj zgryżliwi tetrycy
* Jeszcze bardziej zgryżliwi tetrycy
Najlepsze komedie hmm...
"Eurotrip"
"O dwóch takich co poszli w miasto"
"Harold & Kumar Escape from Guantanamo Bay"
" Wykiwać klawisza"
"American pie 1,2,3"
"Gang dzikich wieprzy"
"Bruce Wszechmogący"
"Ona to on"
"Hot rod"
"Jestem na tak"
"Facet pełen uroku"
"Wakacje Jasia Fasoli"
"To nie jest kolejna komedia dla kretynów"
Ja zaproponuje moje ukochane komedie romantyczne:
1. Prawie jak miłość
2. Nowożeńcy
3. P.S Kocham Cię (nie wiem czy to komedia, ale było nawet śmieszne)
Poprzednio napisałem jakie komedie są najlepsze. Komedie w czystym wydaniu, wy piszecie o komediach romantycznych, a to różnica:D. Z romantycznych to nr1 dla mnie jest: To właśnie miłość(Love Actually). Cudny klimat filmu:)).
Polskie komedie są najlepsze!
Poszukiwany Poszukiwana
Rozmowy Kontrolowane
Chłopaki nie Płaczą
Sami Swoi
Seksmisja
Zgadzam się, nie wiem czy było bo nie chce mi się czytać, ale dodam polską " Nic smiesznego". Proste, niskobudżetowe, ale mozna oglądać po stokroć tak jak "dwóch i pół", ale tylko z Sheenem
Agentka,
http://www.filmweb.pl/film/Agentka-2015-702809
Gorący towar
http://www.filmweb.pl/film/Gor%C4%85cy+towar-2013-659237
Milion sposobów jak zginąc na zachodzie
http://www.filmweb.pl/film/Milion+sposob%C3%B3w%2C+jak+zgin%C4%85%C4%87+na+Zacho dzie-2014-680870
Szukam komedi bardzo głupiej cos z czasów słonecznego patrolu jest tam znany wtedy aktor lecz nie pamietam nazwiska .. Były w niej takie sceny jak bohater który podczas strzelaniny grał w kółko i krzyżyk na oknie albo on skracając sie zobaczył postać lecz gdy kamera posuwała sie do góry okazało sie ze to tylko buty ... Bardzo błagam o pomoc wiem ze stary post ale może jednak ktos kojarzy , dodam ze aktor był młody i miał długie włosy w stylu panującej wtedy mody ... Jeszcze raz błagam o pomoc