Poniżej wypiszę listę wybranych tytułów, które uważam za dobre lub bardzo dobre. Ciągle szukam kolejnych, ale coraz ciężej upolować coś co spodobałoby mi się jak te które widziałem.
Może ktoś z Was widział te filmy i mógłby polecić jakieś kolejne :)
Ostatnie takie trio (1976)
Wolna sobota (1977)
Wielki bieg (1981)
Wesołych świąt (1977)
Szczęśliwy brzeg (1983)
Siekierezada (1985)
Party przy świecach (1980)
Baza ludzi umarłych (1958)
Przesłuchanie (1982)
Konopielka (1981)
Monidło (1969)
Wyjazd służbowy (1975)
Warszawskie gołębie (1988)
Nowy (1969)
Mała sprawa (1975)
Koty to dranie (1978)
Kaprysy Łazarza (1972)
Fetysz (1984)
Profesor na drodze (1973)
Oczywiście nie wypisuje wszystkich, bo to się mija z celem, ale będę wdzięczny za propozycje.
Czy dobre to kwestia gustu :)
To, że nie są popularne, mało mnie interesuje. jak film jest dobry dla mnie, to nie ma znaczenia z którego roku on jest :)
Kilka z tych tytułów oceniłem na 9. czyli bardzo wysoko. Inne na 7, 8, ale są to filmy, które bardzo miło wspominam i mogę wszystkim polecić.
Czarnoksiężnik z Krainy Oz (1939)
Złodziej z Bagdadu (1940)
Księga Dżungli (1942) - mam w planach obejrzeć znowu na DVD
Karmazynowy pirat (1952)
Piraci (1986)
Sahara (1995)
Pianista (2002)
Veer-Zaara (2004)
Dzięki wielkie. Niektóre z nich już widziałem.
Mój błąd, że nie zaznaczyłem, że bardziej poszukuje polskich filmów.
Poszperałem trochę w swoich filmach i znalazłem trochę mniej znanych polskich filmów z lat 70 i 80
Szansa (1979)
Wściekły (1979)
Ceremonia pogrzebowa (1984)
Umarłem, aby żyć (1984) plus "Po własnym pogrzebie" i "Urodzony po raz trzeci" które są kontynuacją tego pierwszego
Ga, ga: Chwała bohaterom (1985)
W zawieszeniu (1986)
Rajski ptak (1987)
Ostatni prom (1989)
Hazardziści (1975)
Nie zaznasz spokoju (1977)
Na wolność (1985)
Bez grzechu (1987)
Sami dla siebie (1987)
Bezpośrednie połączenie (1979)
Kurs na lewo (1986)
Zakole (1988)