1. Klik i robisz co chcesz - wspaniałe przesłanie niesie ten film. I szczerze mówiąc, nie wiem jak to możliwe ale gdy Micheal umierał w tym deszczu, popłakałem się...do tego Christopher Walken w genialnej Roli Mortiego :))
2. Żona na niby - Kto by pomyślał, że zobaczymy uroczego brzydala w towarzystwie Jennifer Aniston. Świetna fabuła, mam dziwne wrażenie że dla Sandlera rola w takich filmach to czysta zabawa i przyjemność :P
3. Nie zadzieraj z fryzjerem - wiele osób uważa że ten film to akurat przegięcie. Dla mnie mimo naprawdę kilku niesmacznych wątków, najzabawniejsza komedia Adama.
4. 50 pierwszych Randek - świetny motyw przewodni z tą utratą pamięci. Mimo że czuć pewien niedosyt na koniec, uważam że to bardzo przyjemna, lekka rodzinna komedia. Takie właśnie lubię.
5. Farciarz Gilmore - no film ma już kilka lat, to chyba pierwszy film który obejrzałem z Sandlerem. Mam spory sentyment, w pamięci utkwiło mi wiele momentów. Plułem obiadem ze śmiechu :D
1. Wykiwać klawisza - dla mnie osobiście ten film jest bardzo dobry.
2. 50 pierwszych randek
3. Żona na niby
4. Od wesela do wesela
5. Super tata
A co do filmu Nie zadzieraj z fryzjerem- bardzo głupkowaty ale mimo wszystko moje poczucie humoru ogarnia ten film więc jestem na Tak.
1. od wesela do wesela
2. 50 pierwszy randek
3. Klik i robisz co chcesz
4. Super tata
5. Trudne słówka
TOP 5:
1. Nieoszlifowane diamenty
2. Lewy sercowy
3. Wykiwać klawisza
4. Super tata
5. Farciarz Gilmore