Wpisujcie Wasze rankingi filmów, które wyreżyserował.
1 - Ona to on - 7 2 - Marihuanowe szaleństwo - 7 3 - Wspólna chata - 6 4 - Plan gry - 6 5 - Oficer Blart w Las Vegas - 5 6 - Góra Czarownic - 5 7 - To znowu ty - 4 8 - Playing with Fire - 4
1. Ona to on - 6/10 2. To znowu ty - 5/10 3. Plan gry - 5/10 4. Góra czarownic - 5/10 5. Wspólna chata - 5/10 6. Oficer Blart w Las Vegas - 4/10