Wpisujcie Wasze rankingi filmów, które wyreżyserował.
1 - Mama Rosa - 6 2 - Alfa, prawo do zabijania - 6 3 - Pozdrowienia z raju - 6 4 - Serwis - 6 5 - Tirador - 6 6 - Babcia - 5 7 - Kinatay - 5 8 - Druga żona - 5 9 - Foster child - 5 10 - Masahista - 3 11 - Pantasya - 1