np: ROBOWAR czyli nie udany plagiat predatora, cruel jaws czyli nie oficjalna kontynuacja
szczęk i terminator 2 czyli nie oficjalna kontynuacja terminatora a zarazem kosmity -_-
Aczkolwiek, często niedoceniany. Spod jego ręki wyszły takie dzieła jak "Hell of the Living Dead" i "Zombie Flesh Eaters 2" (dwa najlepsze filmy o zombie), "Rats - Night of Terror" (najlepszy film postapokaliptyczny i jednocześnie najlepszy animal horror), "Terminator II" (bezdyskusyjnie najlepszy film sci-fi),...