Żałosna ikona, żałosnych pseudo filmów dla zdziecinniałych facetów.
Trzeba byś naprawdę pozbawionym dobrego smaku żeby lubić taką stylistykę.
A ty to kim jesteś żeby oceniać ludzi po gustach ? Ja lubię filmy sensacyjne i Chuck w tym gatunku sprawdził się świetnie. To są filmy czysto rozrywkowe mają być proste i dobrze odprężać mózg od myślenia i filmy Chuck to spełniają
Stinles to powiedz mi proszę coś o filmach, które powinny kręcić facetów. Mamy oglądać romanse? dramaty? czy tylko pornosy?
a czy tylko z nim jako aktorem są filmy akcji. on jest pprzedstawicielem kina akcji najnizszych lotow. z dobrych to mel gibson, bruce willis czy chociazby arnold shwarzzenegger lub nawet van damme
O nie najniższych lotów to raczej nie a na pewno nie niższych niż Van Dammem z całym szacunkiem dla Janka. Chuck jest mistrzem tego gatunku i przynajmniej utrzymał w nim poziom do końca, a Janek jest dużo młodszy a na swoich nowych filmach rusza się jak 80latek.
jeżeli prowokacją nazywasz wyrażenie własnej opinii to jak najbardziej jest to prowokacja. Czyżbyś był zbiegiem z Korei Północnej?
,,Żałosna ikona, żałosnych pseudo filmów dla zdziecinniałych facetów.
Trzeba byś naprawdę pozbawionym dobrego smaku żeby lubić taką stylistykę."
Uważaj na to co piszesz! Pamiętaj że Chuck Norris widzi wszystko:)
Chuck w latach 80 był jednym z najlepszych i najpopularniejszych aktorów kina akcji ,obok Stallone ,Schwarzeneggera , Eastwooda .Jego filmy były prawdziwi hitami kasowymi w kinach .Wtedy kręcono prawdziwe kino akcji z mocną R .Nikomu nie przeszkadzały jego znakomite kopnięcia ,sceny kaskaderskie , strzelaniny itp Bo o to chodzi w kinie akcji . Takie filmy jak Samotny Wilk McQuade , Zaginiony w Akcji , Kod Milczenia , Inwazja na U.S.A , Odział Delta to klasyka kina akcji .
"Jego filmy były prawdziwi hitami kasowymi w kinach"
To o niczym nie swiadczy. Badziewne filmy sa kasowe, bo wiekszosc ludzi ma slaby gust.
Tylko ze on krecił w latach 80 filmy do dystrybucji kinowej ,solidne ,dobrze zrealizowane sensacyjniaki jak np Kod Milczenia z 1985 nakręcony przez Andrewa Davisa , póżniejszego twórce Niko ,Liberator z Steven Seagal czy Ściganego z Harisonem Fordem .Czy Zaginiony w Akcji nakrecony przez Josepha Zito , twórce póżniejszego Czerwonego Skorpiona z Dolphem Lundgrenem itp To nie były słabe budzetówki krecone przez Seagala i Van Damma w Rumuni czy w Bługari . I nie mów ze wynik kasowy o niczym nie światczy bo czym lepsze filmy akcji tym wiencej ludzi obejrzało w kinie np Predatora w Kinie obejrzało wiencej ludzi niż Commando które też było z Arnim . Szklana Pułaka 2 z 1990 roku zarobiła wiencej kasy niż Wygrać ze Śmiercią tez z 1990 roku .A Terminator 2 zarobił jeszcze wiencej kasy ....
Szklana pulapka to tez nie zaden filmowy szczyt. Czasami badziewne filmy zarabiaja wiecej, niz genialne filmy, ktore nie docieraja do plebsu.
Oczywiście ze udany wynik kasowy lub jego słaby rezultat nie zawsze wskazuje ze film jest jakiś dobry czy słaby ,bo np Czerwony Skorpion ,Mroczny Anioł czy Ostry Poker w Małym Tokio z Dolphem Lundgrenem poniosły porażki finansowe w kinach a były to bardzo dobre filmy .Ale w wieksości przypadkach jakość i poziom filmu wpływa na dochody w kasie .Ale mi głównie chodziło o to ze wiele osób teraz jezdzi po chucku i go nie szanuje ,być może jest to podwpływem jego dowcipów a w latach 80 wiara łykała jego sensacyjniaki ,Chuck był jedną z popularniejszych gwiazd tamtego okresu obok Sylwka i Arniego .Także w latach 90 jego serial Strażnik Teksasu cieszył się na świecie ogromną popularnością i był najdłuższym serialem wyprodukowanym przez amerykańska stacje CBS .Ale to chyba spowodowane było tym ze wtedy była moda na takich facetów jak Chuck ,Van Damme ,Arni itp Aktorów charakterystycznych którzy mało mówili ale za to dużo działali . A co do Szklanej Pułapki to jest to filmowy szczyt ale kina sensacyjnego .Wiec nienazywał bym tego filmu badziewiem .Z twoich wypowiedzi wynika ze raczej wolisz filmy ambitne niż rozrywkowe ...
Ty mowisz o filmach akcji klasy B, ja takich nie lubie. Van Damme, Lundgren i cala ta reszta to aktorski ogon.
Co ty gościu pier.dolisz?!?
Kino Akcji klasy B jest zayebiste a Van Damme i Lundgren to Najwięksi Twardziele!!!!!
Popieram .Kino Akcji Klasy B jest Najlepsze ,A Van Damme ,Lundgren i Norris to moi ulubieni aktorzy tego gatunku .Tutaj daje ciekawy artykuł o tym gatunku i jego najlepszych gwiazdach i dlaczego kino akcji klasy B jest Super .http://panorama-kina.blogspot.com/2009/12/kino-akcji-klasy-b.html
Chuck w latach 80 był jednym z najlepszych i najpopularniejszych aktorów kina akcji obok Stallone , Schwarzenegger ,Eastwood .Jego filmy akcji były prawdziwymi hitami kasowymi w kinach . Wtedy kręcono prawdziwe męskie kino akcji z mocną R .Nikomu nie przeskadzało jego znakomite kopniaki , sceny kaskaderskie , strzelaniny itp bo o to chodzi w kinie akcji .Takie filmy jak Samotny Wilk ,Zaginiony w Akcji ,Zmowa Milczenia ,Inwazja na U.S.A , Odział Delta to było prawdziwe kino akcji
Temat widzę stary ale i tak odpowiem : Może i żałosny ale na pewno bije na głowę tego śmiecia (Mansona) którego masz na awatarze.
Nie wydaje mi zebe chuck był załosny ,ale wiem napewno ze w latach 80 zagrał w wielu dobrych filmach sensacyjnych takich jak np Samotny Wilk McQuade ,Zaginiony w Akcji 1,2&3 ,Kod Milczenia ,Inwazja na U.S.A , Odział Delta 1,2 ,Bohater i Strach itp Był w tym czasie jedną z najmocniej osadzonych gwiazd w tym gatunku filmowym ,obok Stallona ,Schwarzeneggera ,Eastwooda ,a jego filmy były prawdziwymi hitami kasowymi w kinach .Jakość wtedy ludzie nie nażekali na jego filmy ,lubili jego stylistykę a mieli przecież dobry smak . Wiec nie wiem skąd ta nagła niecheć do niego przez niektóre osoby ?
Aktorskim i intelektualnym, nawet jakby zajął się muzyką to by mu to lepiej wychodziło.
w końcu to chuck norris!
pewnie jakby zachciał zostać papieżem to i jana pawła drugiego by przebił:D
a jeśli chodzi o intelekt to świadczy o tym niewątpliwe to że jest takim zagorzałym zwolennikiem kreacjonizmu:)
Norris to PALANT & HIPOKRYTA, a co do jego "akcyjniaków" to nawet
NIE sięgają swoim "poziomem" do przeciętnych filmów Dolpha Lundgrena!
Jak już mówiłem - Norris to hipokryta i palant, a jego filmy są hooyowe - nawet przeciętne
filmy Dolpha Lundgrena czy Van Damme'a są lepsze od jego "produkcji"! Mam powtórzyć??:)))
Drwisz sobie, a wiem że zaraz zmienisz ocenę na 10. Zrób to czym prędzej, balansujesz na cienkim lodzie...
Oczywistę jest ze kategoria PG -13 w klasycznym oldscholdowym filmie akcji jest lekim nieporozumieniem ,ale to wcale nie przekreśla szans na dobry ,soldiny film akcji np Transporter czy Tozsamość Bournea miały też kategorie PG -13 i były to bardzo dobre filmy ,ba podobały się wiencej osobom niż Niezniszczalni z kategorią R . Na imb pisali ze PG -13 nie powinio przychamować Hardcorowe działania Bohaterów . Zresztą sam Stallone powiedział : Nie oceniajćie nasz pochopnie ,zanim nie obejrzycię , razem z Van Damme damy wspaniała wydajność . Wiec na razie czekamy na oficjalny zwiastun który może pokazać jaką akcja się szykuje . Co do Chucka to żeczywiście jego decyzja jest faktycznie kontrowersyjna ,szczególnie ze on sam w wieksości swoich filmach gdzie grał miały kategorie R ale to jest jego wybór ,pewnie chciał przyciągnoć młodszą widownie .Twoim tokiem myślenia to również można było by znienawidzić i opluwać na forum Vana Damma bo przez niego w Niezniszczalnych nie zagra ,,Niesamowity Łamacz Kośći czyli Steven Seagal .A jego brak w tym filmie jest sprawą też bardzo drażniącą .....
Nikogo nie obrażając ale Seagal już się skończył, gdzie Van Damme nadal daje czadu.
Poza tym Bradock, piłeś coś czy co że takie byki strzelasz??:P
twoje konto zostało już pare razy zablokowane i to sie znowu stanie, jesteś pozerem bez argumentów, spokojnie niebawem zaś bedziesz musiał nowe konto zakładać pozerze, tylko dzieciak pozer bez jaj ocenia filmy po kategori przed obejrzeniem, żegnam pozerze wracaj na swoje tanie konta zablokowane i blogi
Pozera ujrzysz w swoim lustrzanym odbiciu, łajzo. Nic mi do tego że kochasz Norrisa, ale dla mnie on jest
jełopem i najgorszym ze wszystkich aktorów i czy ci się to podoba czy nie to mam prawo tak myśleć i uważać!
10/10 dla "Nekromantika" i "Salo, czyli 120 Dni Sodomy"?!?!?!?!
Człowieku, weź idź się lecz! I ty siebie uważasz za Konesera Kina?!? Hahaha!!!!!
dwa posty piszesz bo nie masz argumentów? widziałem twoje konta i posty i jeśli nie masz argumentów to po prostu obrażasz ludzi. spokojnie pare dni i zaś założysz nowe konto. byle syf oceniasz na 10 bo jestes "don kina akcji", obrażasz każdego na forum i twoje konta są ciągle zablokowane, życze miłej nocy i czekam na niecierpliwie na ubliżanie z twojej strony w dodatku jesteś hipokryta, jeśli masz prawo masz własne zdanie mieć na temat aktoró to ja na temat filmów, pewnie i tak byś je nie zrozumiał dzieciaku z kolejnym kontem
"Nekromantik" i "Salo" to filmy których powinno się zakazać, bo nie ma w nich ani krzty
dobrego smaku czy wyrafinowania, nie wspominając o tym że nie niosą z sobą żadnego
przekazu oprócz - obrzydzić/zniesmaczyć i obrazić intelektualnie widza, wmawiając mu
że te filmy to dzieła wyższych lotów! Takiego ciulstwa to ja już dawno nie widziałem...
Ja oceniam byle co na 10??? Hahaha!!! Człowieku, do kogo ty z tymi hasełkami??
Skoro wg. ciebie "We Were Soldiers", "Payback" czy chociażby "Predators" lub "John Rambo"
to są "byle jakie" filmy to nie mamy o czym gadać! Skądkolwiek się urwałeś - wracaj tam.
Nie znasz mnie to mnie nie oceniaj i zamknij ryj!
Działam na jednym koncie i jestem heavy_metal - tutejsza Legenda!
Poza tym widać kto tu nie ma argumentów, cieniasie...
Takie gogusie jak ty nie mają nic do powiedzenia, bo kiedy trzeba coś powiedzieć
to chrzanią farmazony co zresztą przed chwilą pokazałeś.