Wpisujcie Wasze rankingi filmów, które wyreżyserował.
1 - Ucieczka z Planety Małp - 7 2 - Omen II - 7 3 - Wyspa doktora Moreau - 6 4 - Echa pewnego lata - 6 5 - Końcowe odliczanie - 5