Fani, którzy są już obeznani z filmografią Kazana, stwórzcie proszę indywidualny ranking
jego filmów. Na pewno pomoże to nam, początkującym zabrać się do nadrobienia
zaległości.
Na razie widziałam tylko :
1 . Streetcar Named Desire
2. On The Waterfront
Ja widziałam tylko trzy póki co:
1. A Streetcar Named Desire
2. Splendor in the Grass
3. East of Eden
"Tramwaj..." to dla mnie arcydzieło i mój ukochany film więc już tylko dlatego Kazana oceniłam na 10 ;)
"Wiosenna bujność traw" dla mnie lekko nudnawy. Dobra gra aktorów i reżyseria po prostu tematyka mi nie leży lol
"Na wschód od edenu" zdecydowanie preferuję książkę. Uważam, że jest o niebo lepsza od filmu. James Dean nie jest moim ulubieńcem delikatnie mówiąc.