1. Vamos a Matar Companeros 8/10
2. Autostop 8/10
3. Il Cittadino Si Ribella 8/10
4. Śledztwo Skończone - Proszę Zapomnieć 8/10
5. La Polizia Incrimina La Legge Assolve 8/10
6. Dzień Puszczyka 7/10
7. Zawodowiec 7/10
8. Zeznanie Komisarza Policji Przed Prokuratorem Republiki 7/10
9. Mussollini: Ostatni Akt 6/10
10. Śmierć Sędziego 5/10
11. Keoma 5/10
filmy w których miał mniejsze role:
Django 8/10
Szklana Pułapka 2 7/10
rzecz jasna na liście brakuje "Django" z 66 r. którego mam ocenionego na 6 jednak oglądany był dobrych kilka lat temu dlatego film do powtórki. W planach przede wszystkim "Spokojne miejsce na wsi" genialnego reżysera Elio Petri.
Ogółem trzeba przyznać że Nero to absolutna czołówka włoskich czy nawet europejskich aktorów, mimo że grywał przede wszystkim w produkcjach "gatunkowych" to jednak jego filmografia jest bardzo bogata. Szerokiej współpracy z kultowymi reżyserami Sergio Corbucci, Enzo Castellari i Damiano Damiani może mu pozazdrościć praktycznie każdy aktor.