Na forach wielu reżyserów są takie tematy, więc i tutaj by się przydał..
Proszę, wypiszcie wasze ulubione anime Miyazakiego w kolejności od najlepszego.
Mój TOP:
1. Spirited Away
2. Ruchomy zamek Hauru
3. Nausicaä z Doliny Wiatru
4. Księżniczka Mononoke
5. Laputa – podniebny zamek
6. Mój sąsiad Totoro
7. Szept Serca
8. Szkarłatny pilot
9. Podniebna poczta Kiki
1. Księżniczka Mononoke (mam słabość do takiej fantastyki)
2. Spirited Away
3. Mój sąsiad Totoro
4. Laputa – podniebny zamek
5. Szkarłatny pilot (Co jak co,ale czegoś takiego nie widziałem nigdy wcześniej :P)
6. Ruchomy zamek Hauru
7. Podniebna poczta Kiki
8. Nausica z Doliny Wiatru (fajne, ładne, ale trochę mnie nużyło)
9. Szept Serca (Jak wyżej)
Więcej nie widziałem. Gdyby liczyła się produkcja to do pierwszej piątki na pewno dorzuciłbym "Narzeczona dla kota".