oto moje najlepsze filmy i najgorsze prosze wpisywac swoje
TOP 10
01. Pijany mistrz
02. Młody mistrz
03. Wąż i cień orła
04. Wieczne smoki
05. Król smoków
06. Tajemna księga węża i żurawia
07. Legenda pijanego mistrza
08. Godziny szczytu Trilogy
09. Kowboj / Rycerz z Szanghaju
10. Draka w Bronksie
TOP 10 (NAJGORSZE FILMY)
01. Miejski łowca
02. Medalion
03. Mit
04. Protektor
05. Wielka rozróba
06. W 80 dni dookoła świata
07. Smoking
08. Nieustraszona hiena 2
09. Nowa wściekła pięść
10. Wspaniały
NIEWIDZIALEM
Incydent
Killer Meteors, The
Magnificent Bodyguards
Mały wielki wojownik
Mistrz Jang
Nasza niania jest agentem
Pięść smoka
Przestępcza opowieść
To Kill with Intrigue
TOP 10
01. Zbroja Boga II
02. Projekt A
03. Pijany Mistrz
Policyjna opowieść
04. Wąż w cieniu orła
05. Młody mistrz
06. Zbroja Boga
07. Projekt A II
08. Interes na kółkach
09. Wieczne smoki
10. Legenda pijanego mistrza
Incydent
Godziny szczytu
Moje top 10 najlepszych filmów:
01. Agent z przypadku
02. Nowa policyjna opowieść
03. Szybszy od błyskawicy
04. Niania w akcji
05. Draka w Bronksie
06. Zgadnij kim jestem?
07. Przyjemniaczek
08. Legenda pijanego mistrza
09. Zakazane królestwo
10. Kowboj z Szanghaju
Top 30 filmów sensacyjnych/akcji.
http://www.filmweb.pl/film/Niezniszczalni+2-2012-595010/discussion/Najlepsze+fil my+akcji+sensacyjne+lat+-+g%C5%82osowanie,2038051
Top 10
Godziny Szczytu 1
Godziny Szczytu 2
Godziny Szczytu 3
Nowa Policyjna Opowieść
Kowboj z Szanghaju
Rycerze z Szanghaju
Pierwsze Uderzenie
Pijany Mistrz
Draka w Bronksie
Legenda Pijanego Mistrza