nie wiedzieć czemu utkwiła mi w pamięci jego rola w panu Wołodyjowskim (na początku w ogóle go nie poznałam) ^^
Dla mnie:
Najlepszy był w "Sztosie", Wielki szu" "Młode Wilki"
Najgorszy chyba te w tych serialach: "Magda M.", "Kochaj mnie kochaj", "Apetyt na miłość"
wydaje mi się, że założyciel tematu powinien wymienić najpierw swoje propozycje. Pozdrawiam.
Dzisiaj obejrzałem "Spiralę" i tak narazie najlepsza jego kreacja według mnie.Zaraz obok "Bariery" i "Sanatorium pod Klepsydrą".
Spirala 9/10
Bariera 8,5/10
Wielki Szu 9/10
Sanatorium pod Klepsydrą 8/10
Historia Kina w Popielawach
W każdym grał świetnie.No w "Historii" grał niedużą rolę więc bez oceny.Oceny dałem za grę aktorską a nie za film.