Ostatnio mam fazę na filmy z tym aktorem i proszę, abyście mi polecili jakieś dobre tytuły. Z góry dzięki, pozdrawiam.
a to zależy jakie gatunki lubisz :)
To mój ulubiony aktor więc ja generalnie lubię większość jego filmów, ale jeśli miała bym polecać jakieś szczególnie to:
1. Leon Zawodowiec (to trzeba obejrzeć, wersja reżyserska o niebo lepsza)
2. Ronin
3. Goście Goście, Goście Goście 2
4. Przyjaciel Gangstera
5. Wasabi
6. Grób Roseanny
7. Purpurowe Rzeki, Purpurowe Rzeki 2
8. Operacja Corned Beef
i polecam L'immortel który wchodzi do kin na wiosnę. Niestety nie w Polsce, ale pewnie za jakiś czas będzie dostępny film i u nas.
Pozdrawiam :)
jak mogłam zapomnieć ! Masz rację oczywiście, Wielki Błękit jest świetny i także warto go obejrzeć :)
Leon Zawodowiec (oczywiste:D), Purpurowe Rzeki(druga część także) i Goście Goście. Inne nie przychodza mi na myśl