Biografia godna filmu.
Filmy warte wiele. Zamach - broni się do dziś. Tak jak i wiele innych. Nawet wątpliwa politycznie Akcja Brutus - filmowo świetna. Ostatni jestem pod wrażeniem Dnia Oczyszczenia. Pomimo, ze jestem ze styropianowo-powstańczo-akowskiej rodziny - doskonale rozumiem jak wówczas trzeba było kręcić...
Chyba zasługuje na dużo większe zainteresowanie! Choćby za samego Janosika, którego oglądali wszyscy!
Reszty filmów Jerzego Passendorfera nie oglądałem.Ale pobuszujemy w necie i telewizji.Może coś z jego filmografii będzie emitowane!
1. Powrót - 9/10
2. Sygnały - 8/10
3. Zamach - 7/10
4. Zerwany most - 7/10
5. Janosik - 6/10
6. Zabijcie czarną owcę - 6/10
7. Ostatnie dni - 5/10
8. Wyrok - 5/10
9. Mewy (fragmenty życiorysu) - 5/10
10. Mocne uderzenie - 5/10
11. Kierunek Berlin - 4/10
12. Skąpani w ogniu - 4/10
13. Skarb kapitana Martensa...