Jerzy Stuhr

Jerzy Oskar Stuhr

8,4
35 450 ocen gry aktorskiej
powrót do forum osoby Jerzy Stuhr

Nie wiem skąd się bierze opinia ,że Jerzy Stuhr jest wybitnym czy bardzo dobrym aktorem. Moim zdaniem a nie chwaląc się widziałem pana Stuhra na żywo i w wielu spektaklach ponieważ z zawodu jestem teatrologiem i miałem nijako obowiązek go oglądać nie należy on on do wielkich aktorów. Stuhr gra manierą ,zawsze taką samą mimiką i gestem. Tadeusz Łomnicki w 1990 roku powiedział o Stuhrze w Przekroju w artykule "wystaw ocenę arytyście" : " Jerzy Stuhr jest aktorem chałturnikiem i w moich oczach przekreśla go jako aktora teatralnego -jego brak charakteru aktorskiego".
Uznał także ,że dziwi go jego kariera ponieważ on bo nigdy nie zatrudnił do ról. To ,że Pan Jerzy Stuhr zachorował nie powoduje ,że stał się wielkim aktorem -warto i proponuję aby na spokojnie zobaczyć jego role dramatyczne a nie komediowe i samemu się dojdzie do tego wniosku. W komedii nie śmieszyła jego gra tylko ON SAM!!
Są aktorzy Gajos, Łomnicki, Fronczewski, Pokora i komedianci jak Stuhr, Pazura czy Machalica. Sam Łomnicki z Zapasiewiczem uznali Seweryna,Fronczewskiego i Pszoniaka najwybitniejszymi aktorami po 1960 r.
CHOROBA NIE POWODUJE ,ŹE KTOŚ STAŁ SIE LEPSZYM AKTOREM a ocenianie go pod wpływem choroby, roli w Seksmisji albo głosu osła w bajce jest bez sensu, Stuhr gra źle.
Życzę zdrowia Panie Jerzy.

grzegorz_

*wyciągam popcorn i czekam*

grzegorz_

Masz prawo wyrażać własną opinie, ale ja mam prawo się z nią nie zgodzić. Był najlepszym aktorem Krzysztofa Kieślowskiego - a on ma zaszczytne 1 miejsce na filmwebie jako reżyser.,

Polacam "Amator", "Wodzirej", "Spokój", "Dekalog X", "Trzy kolory - biały", ",O-bi, o-ba: Koniec cywilizacji", "Boharet Roku", "Obywatel Piszczyk", "Persona non grata', "Na wylot"