Ja uważam że Eternal Sunshine of Spottles Mind. Majstersztyk :)
Film, zwłaszcza komedia, w którym gra jest zazwyczaj dobry (choć nie zawsze). ;) Podam kilka ulubionych: 'Bruce Wszechmogący", "Maska", "Kłamca, kłamca", "Ace Ventura (...)". To te, które najbardziej mi się podobają. :-))
Ja osobiście lubię go w filmach: Maska, Bruce Wszechmogący i Kłamca Kłamca. Chciałabym jeszcze zobaczyć Batman Forever i Ace Ventura psi detektyw w których też wystąpił :)
"Zakochany bez pamięci" bardzo mi się podobał.
To jedyny film,gdzie nie ma swoich charakterystycznych ruchów (które i tak lubię).
Truman Show, Ace Ventura, Telemaniak i Ja Irena i ja, zdecydowanie:)
jeszcze naprawdę dużo filmów z nim uwielbiam ale przecież nie wymienię tu wszystkiego