Dużo dobrych.
Najlepszy film chyba "Rób co należy".
Najgorszy "Transformers"
Zresztą przecież nie widziałem wszystkich filmów z jego udziałem.
W Big Lebowski zagrał może ze 3 minuty, ale co to były za 3 minuty:D Scenę z nim oglądałem ze 100 razy:D
Najlepsze role i filmy to ma u Coenów i u Spike Lee np:
"Barton Fink"
"Ścieżka strachu"
"Rób co należy"
A najgorsze to:
"Transformers"
"Transformers 2"
"Transformers 3"
Najlepsze:
- przede wszystkim "Burton Fink"
- "Quiz Show"
- "Sekretne Okno"
Najgorsze:
- Transformers
- Nie zadzieraj z fryzjerem
Thirteen conversations about one thing, rola specyficzna bo i klimat całego filmu taki, ale warte polecenia.
Z tych, które wiedziałam najlepsze to Big Lebowski i Barton Fink, choć ja mam sentyment do Bracie, gdzie jesteś? ;)
A najgorszy to Nie zadzieraj z fryzjerem (początek filmu całkiem śmieszny, ale potem jest już tylko coraz gorzej).
Czacha dymi - najlepszy z nim filmik. Najgorszy - nie wiem, nie wszystkie oglądałem z nim filmy, ale gość ma klasę i jaki by nie był film, z nim sceny są do wielokrotnego oglądania.