Popieram w całości i dodam "Polowanie", jednocześnie odradzając "Valhalla Rising" (film bardzo nietypowy)
Drzwi i Błyskające światła. Polecam oba zwłaszcza ten 2, Mads w tym filmie gra bajecznie,-przeciwieństwo wyrachowanego Hannibala, sam film jest /jak dla mnie/ zabawny, można się pośmiać, choćby ze zniekształconego na potrzeby filmu nosa Madsa /jakby złamany w każdym razie to nie jest jego "oryginalny" nos:P/
1.Tak jak poprzednik "Błyskające światła". Bardzo miłe zaskoczenie :) Byłam po obejrzeniu "Monas Verden" i bałam się, że znów będę się męczyć, a tu... SUPER FILM <3
2. No Jagten, ale to znane i oglądałaś :D
3. Charlie jest świetny, tzn. "w Charliem jest świetny", bo opinie są podzielone... Aczkolwiek mi się film podobał :D
4. "Otwarte serca" <3 Film b. mi się spodobał, a Mads w nim jest fenomenalny. Jak go oglądam, to bardzo udziela mi się nastrój filmu :) Kiedy oni się śmieją, przyłapuję się na śmiechu, kiedy płaczą czuję smutek... Piękny film <3 W przeciwieństwie do Pragi, którą oglądałam, ten film był bardziej pozytywny ^^