Monika jest super

ostatnia wypowiedź: Darkcassandra
$user użytkownik usunięty

Moim zdaniem Monika jest wspaniałą, mądrą, śliczną i wartą uwagi osobą.

  • Michal1992 Michal1992

    Pewnie sama to napisała....buhahahahahahahaha hahahahahahahaha!!!!!!!!!

    • JACHu_PIJAK JACHu_PIJAK
      ocena: 8

      Monika to niezła dupa ale talentu autorskiego brak.
      Gdyby się dobrze przyjrzec to pokazała także okolice łonowe :D

      • kasiolek1441 kasiolek1441

        frytka 2 !! normalnie brak mi słów już sam program BB był niepotrzebny ale zeby robić z nich aktorów ? niby po co ?!

        • $user użytkownik usunięty

          Jakoś 6 lat temu jak pojawił się BB, wszyscy oglądali jak najęci. A teraz twierdzą, że był niepotrzebny. Ale co do robienia z nich aktorów to rzeczywiście przesada.

  • Gladka Gladka
    ocena: 1

    Moim zdaniem pani Sewioło jest przeciętną, niezbyt inteligentną, przeciętnawej urody i niewartą uwagi osobą - w każdym razie obecnie; może za kilkadziesiąt lat ktoś nakręci film z tak zwaną głębią o uczestnikach pierwszej edycji Big Brothera i zrobi z niej postać targaną przez mroczne demony żądzy sławy, głupoty i egoizmu (przynajmniej powierzchownie), ale szczerze wątpię.

    • $user użytkownik usunięty

      Kobieto, przecież za kilkadziesiąt lat większość z nich nie będzie już żyła.

      • Gladka Gladka
        ocena: 1

        A co to szkodzi? ;P Kleopatra dwa tysiące lat nie żyje, a filmy o niej kręcą.

        Czytanie ze zrozumieniem się kłania.

        • $user użytkownik usunięty

          Sorry, chciałem napisać, że nikt już o nich nie będzie pamiętał. Chociaż, kto wie?

          Pozdro :-)

  • someone_ someone_

    Czy jest taka wspaniała bo w filmie "Gulczas..." pokazała cycki ??!! (HAHAHA) albo kąpała sie nago w BB :P:P:P

    A co do jej urody polemizowałabym :/
    O mądrości już nie wspomne...

    • psychopatka psychopatka

      monika... hahahahahahahahahahahahhahahah a szkoda slow zeby sie wypowiadac...

  • ____16 ____16
    ocena: 1

    Tak... jest niezwykle wspaniala osoba, ktora wiekszosc zycia spedzila w jakiejs dziurze zabitej dechami a gdy dzieki kretynskiemu reality show udalo jej sie wyrwac z tej dziury do "wielkiego swiata" to porzucila swojego meza. Na szczescie nie udalo sie tej idiotce zrobic kariery i wspolczesnie nikt juz o niej nie pamieta.

    • Sidewinder Sidewinder

      dziura zabita dechami. Jej kuznyka jest koleżanką mojej mamuśki i mówi że ona i jej stara to tylko wstyd rodinie przynoszą. Poprosiłem Hanke (tak ma ta kuzynka na imię) żeby mi pokazała zdjęcie moniki z dzieciństwa. Wyglądała okropnie wzyscy na zdjęciu byli uśmiechnięci a ona i jej mamusia stały jakby pozjadały wszystkie rozumy. Monika i jej mamusia wykończyły tatusia żeby miały więcej kasy. A ta akcj pod prysznicem w BB to wszystko wymyśliła monia żeby chłopcy zobaczyli jej "pikne" ciało. A ta kuzynka jest bardzo fajna. Nigdy bym nie pomyślał że ta ku... ma taką fajną "daleką" rodzinę

      • BSQ BSQ

        całe szczęście że nasza Monia dawno wyleciała w kosmos i słuch o niej zaginął

        • Romanoprodi Romanoprodi

          jakis czas temu widzialem ja w promenadzie (wawa, przy ostrobramskiej) szla za reke z jakims zgredem... tak ze 60-70 na oko :D
          pewnie jakis "nadziany" dziadzia ;) o malo nie parsknalem smiechem jak to zobaczylem... widac komus sie jednak spodobaly jej "cycuszki" :D tfuuu, troszke sie zeszmacilo dziewcze....

          • $user użytkownik usunięty

            Przecież po zakończeniu BB rozeszła się z mężem. Nie słyszałeś o tym? Aczkolwiek zgodze się z Tobą, że musiał być nieźle nadziany ;-)

  • Darkcassandra Darkcassandra

    Wprawdzie nie przepadalam za BB ale pamietam jak bylo typowanie kto ma wyjsc i Pani Monika powiedziala Anka bo jej nie lubie a pozniej jak i Pani Monika wyszla i spotkala sie z Pania Anna to rzucila sie jej na szyje :| Cholera co za hipokryzja Jezeli ja kogos nie lubie to nie rzucam sie mu na szyje tym bardziej gdy oswiadczam to przy publicznosci. :|

Zgłoś nadużycie

Opisz, dlaczego uważasz, że ten wpis nie jest zgodny z regulaminem serwisu:
WTF:false,ads:true