Wpisujcie Wasze rankingi filmów, które wyreżyserował.
1 - Od-rodzenie - 7 2 - Oko - 6 3 - Bangkok - ostatnie zlecenie - 6 4 - Oko 2 - 6 5 - Gin gwai 10 - 5 6 - Posłańcy - 4 7 - Moja wojna - 4 8 - Child's Eye - 4 9 - Bangkok Haunted - 4 10 - Out of Inferno - 4 11 - Ostatnie zlecenie (2008) - 3 12 - Krzyżościan - 3