1.Klan Urwisów 6/10 2.Świat Wayne'a 5/10 3.Zakręcony 3/10 4.Czarna Owca 2/10 5.Bogate biedaki 2/10
Myślę, że warto sięgnąć po starsze. U mnie na razie: 1. Suburbia 7-8 /10 2. Klan urwisów [wspomnienie z dzieciństwa] 7/10 3. Zakręcony 6/10