Najgorszy, zdecydowanie "Bez odwrotu".
Nie wiem czy najlepszy, ale mnie najbardziej podoba się "Tajemnice L.A."
Najlepsze : Gladiator,Cinderella Man,American Gangster a w Piekny Umysl - zagra swietnie - oskar sie nalezal.
Najgorszy - nie ogladalem az tylu filmow z nim.
najlepszy.. hmm.. PIĘKNY UMYSŁ:)
poza tym Pan i Władca... moze nie najlepszy ale straszliwie mi sie podobał:)
najlepsza rola: Informator i 3:10 do Yumy.
najgorszy- hmm nie wiem. Arizona Dreaming- o tych hokeistach
Najlepszy: Tajemnice Los Angeles
Najgorszy: Mystery Alaska,Szybcy i Martwi (6/10)