10/10 jakie filmy z nim polecacie?/ mnie najbardziej urzekł w: 1. Piękny umysł 2. Tajemnice Los Angeles 3. Gladiator
aaa i jeszcze dodam CZŁOWIEK RINGU te w sumie cztery filmy są po prostu arcydziełem
Jeszcze American Gangster. W "Dobrym roku" też zagrał dobrze.
Zajebista rola w Romper Stomper, polecam.
Wspaniałość wspaniałością ale podobno grymaśny i rozpuszczony jak "dziadoski bicz". ;)
a z początków kariery, jeszcze w Australii - "Proof" (Dowód)