Scott AdkinsII

Scott Edward Adkins

7,6
13 901 ocen gry aktorskiej
powrót do forum osoby Scott Adkins

To fakt nie ma żadnych klasyków, ale dajmy mu jeszcze 10 lat i takimi staną się oba tytuły
"Niekwestionowanego" (bo tak tłumaczy się tytuł oryginalny). Stwierdzenie, że jest
najsłabszy z tych aktorów co grają w "Niezniszczalnych" to żenada i śmianie się z
samego siebie i pokazywanie własnego postrzegania świata sztuk walki i zupełnego
braku ogarnięcia w tym temacie. Trenuję od 6 roku życia czyli ponad 20 lat, miałem
przyjemność poznać osobiście aktora na mistrzostwach Europy, ba poznałem również
Van Damme'a i Michaela Jai White'a. Miałem sposobność obejrzeć pokazy każdego z
nich i powiem tyle W tym filmie lepiej od niego walczy tylko Jet Li, Van Damme (z całym
szacunkiem dla jego wkładu w kino akcji i niesamowitego uporu i talentu jaki miał ) jest
przy nim rzadki jak rosół przy betonie. Ponadto Jest młody ma 36 lat, Michael Jai White w
tym wieku zaczął być zauważany mimo występów z Van Dammem w latach 90, a głośno
o nim tak naprawdę dopiero od połowy 2005. Poza tym uważam, że z aktorów jest na 3
miejscu jeśli chodzi o sztuki walki i poniósłby porażkę z Jetem Li (nr 1 na mojej liście) i
Michaelem Jai White'em (nr. 2) ponadto gościu ma 5 czarnych pasów w najbardziej
zabójczych sztukach walki, White ma 7, a Jet Li zrezygnował z walk w zawodach bo
przeciwnicy nigdy go nawet nie uderzyli. I nie będę się ty rozpisywał nad talentem
Stallone'a, Crews'a czy czy reszty zespołu bo z prawdziwymi sztukami walki mieli tylko do
czynienia: Lundgren, który za młodu trenował, Statham, który dobrze trenuje od około 10
lat, a wcześniej był reprezentantem Anglii na Olimpiadzie w skokach do wody. Couture,
który walczył w klatce jest zapaśnikiem ze sztukami walki miał kontakt za młodu. Adkins
jest dobry i chwała mu za to. Więc proszę ludzie, którzy się nie znacie nie ośmieszajcie
się stwierdzeniami, które Was zawstydzają i obrażają porządnych ludzi.

Wedrowiec865