10/10
"Nieuchwytny" (1996)
"Mroczna Dzielnica" (2001)
"Half Past Dead" (2002)
9/10
"Shadow Man" (2006)
"Renegade Justice" (2007)
"Zabójczy Cel" (2008)
"Gra o Życie" (2008)
"Żądza Śmierci" (2009)
8/10
"Krytyczna Decyzja" (1996)
"Bestia" (2003)
"Zatopieni" (2006)
"W Odwecie Za Śmierć" (2010)
"Machete" (2010)
7/10
"Liberator 2" (1995)
"Patriota" (1998)
"Niebezpieczny Człowiek" (2009)
"Against The Dark" (2009)
6/10
"Liberator" (1992)
"Prowokacja" (2006)
"Najemnik" (2006)
"Protektor" (2009)
"Najwyższy Wyrok" (2012)
5/10
"Czas Zemsty" (2003)
4/10
"Czarny Świt" (2006)
"Szalony Lot" (2007)
1/10
"Nico" (1988)
"Cudzoziemiec" (2003)
"Wiadomości Bez Cenzury" (2008) - gościnny występ.
Za 1 dla Nico, 6 dla Liberatora powinieneś dostać srogi wpier*dol oraz za wysokie oceny dla nowych gniotów. :)
"Under Siege" to średniawka jak ch*j z mega ciulowym "starciem" Stefan vs Lee Jones (to złapanie kosy w zęby było giga-żałosne!),
natomiast "Nico" to dymiąca kupa gnoju, którą ostatnio wyłączyłem w połowie - idź pan w ch*j! "Najwyższy Wyrok" i "Force Of Execution"
mogłyby być lepsze - fakt, ale nie są to na pewno gnioty, bo inaczej nie wystawiłbym im noty 6/10, od której zaczynają się u mnie filmy
zdatne do oglądania (więcej niż 1 raz).
Oglądałem film z Żoną ostatnio, i wyłączyliśmy w połowie - tego nie da się oglądać! Co Wam się w tym podoba?! :D
Panie, ale żeby tak od razu jeden walnąć.
Jak to, co nam się w tym filmie podoba? Steven Seagal w formie, o jakiej dzisiaj może sobie pomarzyć. No i te teksty (tak, pożyczyłam od @anonima7):
- Widziałeś tą dziewczynę ?
- Gówno widziałem.
-Siema Szmato.
-Widziałeś ją ?
-Myślałem że to koszerna knajpa ?
-Bez świńskich ryjów.
- Widziałeś tą dziewczynę ?
-Czubek jej głowy.
-Oby to była prawda ,bo inaczej wrócę i wyrwę ci serce.
-Toscani muszę ci pogratulować ,jesteś 4 wśród najbardziej poszukiwanych kryminalistów.
-Chcę być pierwszy !
-Uważasz że jestem skorumpowany ?
- Może i tak ,ale ja przynajmniej nie liże tyłka Waszyngtonowi.
-Wskoczysz do tego jeziora ,a jak się będziesz ociągał to wpakuję ci w zad cały magazynek.
-Naprzód agencie Nilly!
-Mnie Ksiądz nie okłamie ,To grzech.
-Myślicie że jesteście ponad prawem ?
-Ale nie ponad moim prawem !
-Po co go trzymać ? Mamy ważniejszą robotę
-Praca bez przyjemności staję się nudą
No jak uważasz. Twoja ocena, twoje prawo.
U mnie wygląda to tak:
10/10
Liberator
Wygrać ze śmiercią
9/10
Wybraniec śmierci
Nico
Nieuchwytny
Szukając sprawiedliwości
8/10
Krytyczna decyzja
Liberator 2
Mroczna dzielnica
7/10
W morzu ognia
Na zabójczej ziemi
pół do śmierci
6/10
Najwyższy wyrok
Sheep Impact
Patriota
Sprawiedliwość ulicy
W stronę słońca
Prowokacja
4/10
W odwecie za śmierć
Zabójczy cel
Czas zemsty
Bestia
Terrorysta
3/10
Żądza śmierci
1/10
Siła rażenia 1/10
Dobra
9/10
Wygrać ze śmiercią
8/10
Liberator
Nico
Wybraniec śmierci
Mroczna dzielnica
7/10
Szukając sprawiedliwości
Liberator 2
W morzu ognia
Maczeta
6/10
Nieuchwytny
Patriota
Wpół do śmierci
W stronę słońca
Sprawiedliwość ulicy
5/10
Protektor
4/10
Poza zasięgiem
Nieobliczalny
Zabójczy cel
Force of Execution
Niebezpieczny człowiek
3/10
Czarny świt
Najwyższy wyrok
2/10
Siła rażenia
To teraz, że wpadłam jak śliwka w kompot. :-)
Ale przynajmniej potwierdziło się, że robisz wszystko na odwrót: ''Zabójczy cel'' z kilkakrotnie powtarzanymi ujęciami i chaotycznym montażem 9/10, a ''Nico'' świetny niemalże pod każdym względem 1/10.
Przydałoby się, Nico jest chyba najlepszym filmem Stevena pod względem fabuły i scenariusza, ale kolega Hero widać woli typową rąbankę hehe
No "Mroczna dzielnica" jest również jednym z moich ulubionych filmów Stevena, ale również uwielbiam jego 4 pierwsze filmy czyli "Wygrać ze śmiercią", "Nico", "Wybrańca śmierci" i "Szukając sprawiedliwości" bo nie tylko w nich się dobrze prezentuje aktorsko ale i jest mega bezlitosny dla bandytów i spuszcza im konkretny łomot ;d;d ogólnie lubię wszystkie jego filmy :>
Ja bym powiedział że woli bardziej ,,nowoczesne akcyjniaki ,, niż starą szkołę kina akcji .Co może być lepszego jako przykład typowej rąbanki ,, niż starę akcyjniaki Seagala typu ,, Wygrać że śmiercią ,, Szukając Sprawieliwości ,, czy ,,Wybraniec śmierci ,, ?
Ja nie wiem, jak dla mnie te filmy są najlepszymi przykładami idealnych filmów akcji, właśnie przed chwilą skończyłem oglądać po raz setny "Wybrańca śmierci".
Często oglądasz filmy Stevena ? Chodzi mi o te najlepsze ? Ja zazwyczaj oglądam jak lecą w telewizji powtórki na TVN ,TVN7 ,Polsat itp Tak na raz kwartał coś tam fajnego z nim obejrzę .
No powiem Ci, że dość często, przynajmniej raz w tygodniu albo na przykład jak mi się nudzi, mam całą kolekcję najlepszych filmów Stevena więc aż się prosi by oglądać :>
Jak tak bardzo lubisz ,,Nico ,, to polecam (Wielekrotnie ) ,,Kod Milczenia,, z Chuckiem .Jest bardzo podobny ,nawet ten sam klimat .I jest nawet efektowny pośćig samochodowy a wiem że ty je lubisz : https://www.youtube.com/watch?v=Ct4zd5EBa8s
Po prostu kolega Action _Hero lubi bardziej nowoczesne kino akcji ,niż te klasyczne z lat 80/90 dlatego tak ocenia te filmy ,i nie ma mieć nic to za złe ,trzeba się z tym pogodzić .Taka prawda .Każdy ma swój gust i swoje upodobania .
O, Tomek. Dawno Cię nie widziałam tutaj. Jak wakacje?
Spoko, ja wszystko rozumiem. Jak już napisałam mu wcześniej: jego ocena, jego prawo.
Dobrze Kasiu .Na forum u Exp dałem małe streszczenie mojego pobytu .A tak wogóle to z steskniłem się tutaj za wami wszystkimi .Ale teraz jest to mogę pisać .
Ja byłam u takiej znajomej rodziny w Karsiborzu (na takiej wysepce to leży - widać na mapce) i do Świnoujścia promem trzeba było się dostać. No i nie mogę zapomnieć też o Międzyzdrojach, tam też się bywało, ale żadnej gwiazdy nie spotkałam. :-D
Cześć Kasiu, Ja ostatnio spotkałem świetnych Polskich aktorów, a mianowicie Janusza Gajosa, Bogusława Lindę i Marka Kondrata, odbyło się bardzo ciekawe spotkanie z nimi w jednym z kin w stolicy.
Te teksty są genialne ,jak i sam film !!! A ostatnio obajerzałem z nim ,,Najwyższy wyrok ,, i nawet dobry był .Raczej niezły .
Widziałam kilka filmów z Seagalem, nawet ich nie oceniałam, bo i po co? nawet nie warto znać tytułów, więc nie odznaczam sobie ich jako obejrzanych. Powiem tylko tyle że z tego "mistrza aikido" to już nie zostało wiele (albo zrobiło się go za wiele). On już pewnie nawet nie pamięta sztuk walki, bo zaprzestał treningów dawno temu, co zresztą widać po tym do jakiego stanu doprowadził swoje ciało. Teraz to bardziej Kung-fu Panda.
Tą 1-kę wsadź sobie w dupę, i lepiej dla własnego dobra opuść to miejsce, zanim naprawdę wpadnę w niepohamowaną furię...!
Tą 1-kę dla Stefana wsadź sobie w dupę, i dla własnego dobra opuść to miejsce, zanim naprawdę wpadnę w niepohamowaną wściekłość...!